Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Annoniem

Hebben in ons winkelpand plafond, wanden en vloeren eruit gehaald. Privé zijn ze ons ook al van dienst geweest. Keurig bedrijf met ervaren medewerkers.

1 bedrijf die alles kan en hun afspraken nakomen.

Alleen maar positief. We hebben meerdere bedrijven gevraagd om de prijzen wat de sloopwerken moesten kosten. Vloeren service Wolter was gelijk duidelijk waar we wel en geen rekening mee moesten... Alleen maar positief. We hebben meerdere bedrijven gevraagd om de prijzen wat de sloopwerken moesten kosten. Vloeren service Wolter was gelijk duidelijk waar we wel en geen rekening mee moesten houden. En geen kleine lettertjes die extra onkosten met zich meebrengen. Van 8 uur morgens tot half 8 avonds hebben de mannen doorgewerkt. Geen cent extra moeten betalen, en het werk is netjes gedaan zonder schade en ellende.

Eerlijk bedrijf en goede communicatie.

E. Hoogkerker

Fijn bedrijf om over de vloer te hebben. Hebben bij ons 42 m2 parketvloer verwijdert in 1 dag. Het resultaat een mooie lijmvrije cementdekvloer zonder gaten en schade.

Erg duidelijke offerte zonder kleine letters. Als je vragen hebt hoe en wat leggen ze je alles uit. ook op de werkvloer is de communicatie duidelijk.

P.M uit Veendam

Positieve ervaring met Wolter. Waar onze aannemer de houten vloer en de cementdekvloer wou slopen en zo onze planning in gevaar zou komen heeft Wolter alleen de houten vloer eruit gehaald. Gelukkig... Positieve ervaring met Wolter. Waar onze aannemer de houten vloer en de cementdekvloer wou slopen en zo onze planning in gevaar zou komen heeft Wolter alleen de houten vloer eruit gehaald. Gelukkig maar, zo kon alles volgens planning verlopen en hoefden er geen onnodige extra kosten gemaakt worden.

Veel ervaring in het verwijderen van vloeren.
Uiteindelijk veel voordeliger dan alles eruit slopen.
Reageren snel en denken met de klanten mee.

Vloerplus Alkmaar

Professioneel, netjes, goed geregeld en prettig om mee samen te werken!

Afspraken worden stipt nagekomen en zijn flexibel in de uit te voeren werkzaamheden

Ada Goudriaan

Uitstekend!

Ze verstaan hun vak en zijn klantgericht. Heb het afval zelf weggebracht en zelfs de plint werd in stukken gebroken zodat het in mijn auto paste. Trappenhuis werd netjes schoongeveegd. Ruud en... Ze verstaan hun vak en zijn klantgericht. Heb het afval zelf weggebracht en zelfs de plint werd in stukken gebroken zodat het in mijn auto paste. Trappenhuis werd netjes schoongeveegd. Ruud en Gerard zijn sympathieke gasten. De vloer ziet eruit als een spiegel. Een aanrader!

Goed bedrijf kon ons snel op korte termijn helpen. Voor de werkzaamheden die ze verrichten een leuk tarief vergeleken met collega bedrijven die misbruik ervan willen maken dat het op korte termijn... Goed bedrijf kon ons snel op korte termijn helpen. Voor de werkzaamheden die ze verrichten een leuk tarief vergeleken met collega bedrijven die misbruik ervan willen maken dat het op korte termijn moet. Wij zijn vol lof over Wolter.

Maken er geen misbruik van dat het op korte termijn moet. Ervaren mensen zowel op kantoor als op de werkvloer.

Dorpshuis de Wieken Hulshorst

Top bedrijf. fijne mensen, zeer kundig en alles dik voor elkaar!

Perfecte apparatuur aangepast op de ruimte!

Familie Kleinsman

Nog bedankt voor het uithalen van de gelijmde parketvloer, zonder jullie was het niet gelukt en het liep vanaf het begin met het contact met Wolter tot het eind toen alles klaar was echt perfect en... Nog bedankt voor het uithalen van de gelijmde parketvloer, zonder jullie was het niet gelukt en het liep vanaf het begin met het contact met Wolter tot het eind toen alles klaar was echt perfect en wat hebben Roel en Luan goed werk geleverd.

Er wordt goed werk geleverd.

Jeroen scholten woning en projectstoffering

Regelmatig hebben ze voor ons vloeren verwijderd. Dit altijd geheel naar wens. Dus mocht u op zoek zijn naar een goede sloper, bent u bij Frank en zijn team aan het goede adres!!! Voor nieuwe... Regelmatig hebben ze voor ons vloeren verwijderd. Dit altijd geheel naar wens. Dus mocht u op zoek zijn naar een goede sloper, bent u bij Frank en zijn team aan het goede adres!!! Voor nieuwe vloeren kunt u uiteraard bij ons terecht. www.scholtenwonen.nl

De jongens weten precies hoe ze alle vloeren vakkundig moeten verwijderen.
De vloer word na het verwijderen schoon opgeleverd zodat wij gelijk kunnen starten.