Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prima bedrijf, komt zijn afspraken allemaal perfect na!

Laten de boel netjes achter

Tamara van der Waal.

Goede ervaring met Wolter. Alle afspraken worden stipt nagekomen. Onze parket vloer op spaanplaat broodjes (93 m²) binnen 1 dag verwijderd, alles geschuurd en gezogen.

Werken hard door.
Goede maatregelen voor stof.
Betaalbaar!!!!
Goede nazorg, wij hadden zelf plavuizen gesloopt, Frank bracht ons s'avonds nog een zak reparatie spul.

De projectstoffeerder

Secuur werken en met een hoog tempo. 1200 m² tapijt tegels verwijderen en egaliseren.
Tijd bestek 1 dag.

Machinaal verwijderen en egaliseren.
Machinaal egaliseren door middel van pompen.
Denken in oplossingen niet in problemen.

Vastgoed investering beheer makelaar

Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd.... Wij hebben goede ervaring met Voeren service Wolter. Ze verwijderen uit onze kantoorpanden met regelmaat wanden, plafonds en vloeren. De vloeren worden na die tijd geëgaliseerd opgeleverd. Duidelijke communicatie, goed tarief een een breed scala aan mogelijkheden. Als u de aller goedkoopste partij zoekt, moet u verder zoeken, als u de beste wilt bent u bij Wolter aan het juiste adres.

Zeer brede ervaring en service.
Van plafond tot vloer alles geregeld van a tot z.
Werken 24/7.

Joop en Eva

Onze parket vloer hebben ze vakkundig verwijderd en de vloer geëgaliseerd.

Komen afspraken na.
Stipt op tijd en werken netjes.

Elzinga

Goed, snelle service. Secuur te werk!

Secuur en netjes!

Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken... Goede ervaring met Wolter. Slopen en schuren de vloeren voor ons, waar nodig worden ze geëgaliseerd. Goed contact en erg netjes werken. geen gedoe met extra kosten zoals snij meters etc. Afspraken worden goed nagekomen.

Fijn bedrijf en hetzelfde telt ook voor de medewerkers. Wij werken 3 jaar samen met Wolter, en we hopen dat we op deze wijze nog jaren door kunnen gaan.

Kroon Parket BV

Positief, we laten al het egalisatie werk door Wolter uitvoeren.

Professioneel / betrouwbaar / probleem oplossend

BronSnijder - Martinus Bron

Wij maken regelmatig gebruik van de diensten van Wolter en de flexibiliteit en het nakomen van de gemaakte afspraken is iets we enorm waarderen

Fleur

Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke... Erg correct bedrijf, eerlijke mannen die hard werken. Wij hadden bij de offerte aanvraag 45 m² parket opgegeven. Wij dachten namelijk dat dit de oppervlakte van onze woonkamer was. Wolter meet elke opdracht na, en liet ons zien op het meetapparaat stond toch echt 43. En meer kwam er ook niet op de factuur te staan.

Eerlijke mannen
Werken erg netjes
Alles met één telefoontje geregeld, zeer duidelijk offerte ontvangen.