Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

MarmoleumThuis

Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij... Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij als erg prettig ervaren.

Overleg

Jacob / Maasmond Leeuwarden BV

Voor de eerste keer mee samengewerkt, tot nu toe prima bevallen.

Snel schakelen, vakkundig

Ria veer

Vriendelijk contact, kwalitatief goed werk.

Duidelijke communicatie

T. Dirkse

Offerte 30-11-2020 digitaal aangevraagd waarop meteen werd gereageerd en nadere info werd opgevraagd. Vandaag bleek dat 3/12/2020 reeds een offerte is uitgebracht. De offerte werd niet door mij... Offerte 30-11-2020 digitaal aangevraagd waarop meteen werd gereageerd en nadere info werd opgevraagd. Vandaag bleek dat 3/12/2020 reeds een offerte is uitgebracht. De offerte werd niet door mij ontvangen (om onverklaarbare redenen).
Na overleg bleek dat Wolter mij niet kan helpen omdat machine (600 kg) niet in woning kan vanwege een trap bij de ingang van de woning (geen lift).

Duidelijke offerte

Chantal Westendorp

Enorm goede ervaring met Wolter, we maken vaak gebruik van hun dienstverlening. Zowel verwijderen en egaliseren. Zijn gedreven vakmannen, ieder heeft zijn eigen vakgebied en ze vullen elkaar perfect... Enorm goede ervaring met Wolter, we maken vaak gebruik van hun dienstverlening. Zowel verwijderen en egaliseren. Zijn gedreven vakmannen, ieder heeft zijn eigen vakgebied en ze vullen elkaar perfect aan.

Opdrachten tot 10.000 m² nog nooit geen problemen mee gehad zowel verwijderen als egaliseren.
Wolter heeft een enorm uitgebreid machinepark en vakkundige mensen.

W. Hulshof

Zeer prettig

vakkundig

Harry Middeljans

Vandaag onze parketvloer verwijderd door de firma Wolter. Zelf lukte dat niet, na ruim een uur bikkelen een stuk van 10 bij 10 cm blootgelegd. De mannen van Wolter hadden binnen een dag 38 vierkante... Vandaag onze parketvloer verwijderd door de firma Wolter. Zelf lukte dat niet, na ruim een uur bikkelen een stuk van 10 bij 10 cm blootgelegd. De mannen van Wolter hadden binnen een dag 38 vierkante meter verwijderd en de vloer geschuurd. Alsof we weer in ons nieuwe huis kwamen, vele jaren geleden. Vakwerk, mannen. Een absolute aanrader.

Vriendelijk personeel, zeer vakkundig

Sam Vermeer

Ik had een gietvloer waar vocht onder zat. Doordat het niet kundig was gelegd. Ik moest een nieuwe vloer. De heren van Vloerenservice Wolter hebben deze keurig weggehaald en de plavuizen vloer die... Ik had een gietvloer waar vocht onder zat. Doordat het niet kundig was gelegd. Ik moest een nieuwe vloer. De heren van Vloerenservice Wolter hebben deze keurig weggehaald en de plavuizen vloer die er nog over lag. En ook nog hebben ze daarna de vloer heel goed geëgaliseerd zodat mijn nieuwe parket vloer erin kon. Ik ben dik tevreden met de geleverde service!!!!!!

Vakkundig en duidelijk

B. Rosulek

Reageert niet op offerteaanvraag zelfs niet na 2e mail

?

Johan Groen

Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81... Wij hebben een erg goede ervaring met dit bedrijf. Zelf zijn we 2 dagen bezig geweest een parket vloer te slopen. 2 dagen buffelen 3 vierkante meter. De mannen van Vloeren service Wolter deden 81 vierkante meter in 1 dag. Alles schoon achter gelaten zonder lijm resten.

Goede prijs kwaliteit verhouding, werken per vierkante meter en niet op uur basis. Geen verassing achteraf, je weet van te voren waar je aan toe bent.