Offerte

Lippe Wonen

Zeer kundig

Leveren compleet plaatje

Maurice Timmerman

Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes... Na wat andere slopers te hebben ingehuurd terecht gekomen bij wolter sloopservice. Wat een verademing zeg in vergelijking met de eerdere partijen. Zeer tevreden en keurige jongens in dienst. Netjes bij de klant . Geloof mij dat dat in heel veel gevallen wel anders is. Met deze partij kan je afspraken maken en dat is wel heel erg prettig.

Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en... Allround in verwijderen met de beste sloopmachines. Maar ook slopen met de hand word niet geschuwd. Egalisatiewerk is ook echt netjes. Geen plinten of muren die onder de egaline zitten. Netjes en secuur werken .

Abeln project stoffering

Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend... Top bedrijf . Gecertificeerd personeel. Echt top sloopwerk met de meest moderne veilige sloopmachines. Alle type vloeren slopen ze eruit. Ook het realiseer werk is super goed. Wat ontzettend belangrijk is bij een mooi eind resultaat.

Zeer flexibel bedrijf. Zeer deskundig personeel . Waar veilig werken hoog in het vaandel staat. Heeft mij al vaak uit de brand geholpen. Hun sloopwerk en realiseer werk is van een hoog niveau.

Zeer goede ervaring met Frank en zijn team! Netjes werk geleverd.

Zeer tevreden over het resultaat en prettige communicatie

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Geachte heer mevrouw,
Onvolledige offerte aanvragen kunnen wij geen passende prijsopgave verstrekken.
Geachte heer mevrouw,
Onvolledige offerte aanvragen kunnen wij geen passende prijsopgave verstrekken.
Op het door u vermelde telefoon nummer meerdere keren telefonisch met u contact te krijgen, echter zonder resultaat.
Frank Wolter
Vloeren Service Wolter
06-52649524

Alpon Parket bv

Nu al talloze keren ingeschakeld voor verwijderen van vloeren en opnieuw legkast maken. Top! Doet wat het belooft.

Uitvoering, afspraken, terugbellen

Huub de lamboy woning&Projectstoffering

Ze werken erg netjes en leveren de vloer op zoals het hoort.
En komen al hun afspreken altijd netjes na

Goed gereedschap en het personeel is zeer vak bekwaam.

Vista Interior Projects BV

Vloeren Verwijderen Wolter heeft voor ons op 2 schepen in Frankrijk alle vloeren verwijderd. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden. Ondanks dat alles op afstand werd gecommuniceerd... Vloeren Verwijderen Wolter heeft voor ons op 2 schepen in Frankrijk alle vloeren verwijderd. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden. Ondanks dat alles op afstand werd gecommuniceerd zijn alle werkzaamheden zeer vlot verlopen en ook binnen de gestelde termijn opgeleverd. Ook het contact met Frank Wolter persoonlijk was helder, correct en zeer vriendelijk. Kortom een bedrijf waar je op kunt bouwen (en mee kunt slopen)

Heldere communicatie en ze doen wat ze beloven. Ook wanneer het even tegen zit wordt er alleen maar gedacht in oplossingen en niet in problemen.

Johnny de Boer

We zijn in contact gekomen met Wolter omdat wij vloerverwarming in onze nieuwe woning hebben genomen en wij de oude houten vloer niet zelf konden slopen. Voor het frezen van de gleuven moest de... We zijn in contact gekomen met Wolter omdat wij vloerverwarming in onze nieuwe woning hebben genomen en wij de oude houten vloer niet zelf konden slopen. Voor het frezen van de gleuven moest de vloer vlak zijn, dit is zeer geslaagd gebeurt. Waar andere slopers het gelijk hadden over herstellen en egaliseren zei Wolter, dit is in 99 % van de gevallen bij ons niet nodig! en gelukkig horen wij bij de 99 % :-)
De offerte was vergeleken iets hoger maar uiteindelijk hebben wij hierdoor honderden euro's bespaard.

Deskundig verwijderen en professionele medewerkers. Heldere duidelijke communicatie.

Dijkstra

Wij hebben een goede ervaring met Vloeren service Wolter. Uitgevoerde werkzaamheden conform offerte opgeleverd. Parket en plavuizen verwijderd van de begane grond en zelfde dag egaliseren. Van de... Wij hebben een goede ervaring met Vloeren service Wolter. Uitgevoerde werkzaamheden conform offerte opgeleverd. Parket en plavuizen verwijderd van de begane grond en zelfde dag egaliseren. Van de trappen tapijt verwijderd zodat onze stoffeerder gelijk aan de gang kon.

Ze hebben enorm veel plezier in hun werk.
Zijn echte vakmensen met een uitgebreid accessoire aan gereedschap en materiaal.