Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Iedema Projectstoffeerders

Zeer betrouwbaar en komt afspraken na

De mannen weten waar ze mee bezig zijn en denken mee met de klant

LM

Deskundigheid

Wij moesten op korte termijn onze vloer eruit hebben en de vloer ook egaliseren. Het resultaat is goed en klaar voor pvc.

Alles geregeld zoals ze afspreken van duidelijke offerte tot eindresultaat. Pas achteraf betalen, je hoeft geen aanbetaling te doen voordat ze beginnen.

Veenstra vloeren

Super

Goed en snel geregeld.

Peter Achterveld

PER-FECTE ervaring met Wolter. Snelle duidelijke communicatie met een goed tarief. Wij waren een beetje bang voor die grote machine in huis gelukkig voor niets bang geweest. Super beheerst ons... PER-FECTE ervaring met Wolter. Snelle duidelijke communicatie met een goed tarief. Wij waren een beetje bang voor die grote machine in huis gelukkig voor niets bang geweest. Super beheerst ons parket eruit gereden en zonder egaliseren kon er vloerverwarming in. 75 vierkantemeter parket in 1 dag!

Alleen maar plus punten.

Patricia & Paul

Erg positieve ervaring met dit bedrijf. Wij zaten echt met onze handen in het haar om een parket vloer te verwijderen. Meerdere offertes aangevraagd, niet alleen voor de prijs voor Vloeren Wolter... Erg positieve ervaring met dit bedrijf. Wij zaten echt met onze handen in het haar om een parket vloer te verwijderen. Meerdere offertes aangevraagd, niet alleen voor de prijs voor Vloeren Wolter gekozen maar juist voor hun deskundigheid. Telefoniste heeft me gerust gesteld en de mannen hebben de vloer super verwijderd.

Je bent overal van op de hoogte en geen kleine lettertjes. Het ambacht is hun werk.

R. Fijnaart

Wij hebben een erg goede ervaring met Wolter. Erg fijn bedrijf met veel verstand van hun werkzaamheden. Waar een andere partij ons heeft laten stikken (verlijmd en genageld parket met geperste... Wij hebben een erg goede ervaring met Wolter. Erg fijn bedrijf met veel verstand van hun werkzaamheden. Waar een andere partij ons heeft laten stikken (verlijmd en genageld parket met geperste houten platen) heeft Wolter ons uit de brand geholpen. Wij zijn ze dan ook enorm dankbaar voor de service en inzet.

Komen gemaakte afspraken na.
Leveren keurig werk.
Geen verrassingen achteraf.

E Voorn

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wij hadden een mooie uitdaging voor Wolter vloeren. De vorige aannemer had de zaak behoorlijk verprutst wat betekende dat de vloer eerst met diamant geschuurd... Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wij hadden een mooie uitdaging voor Wolter vloeren. De vorige aannemer had de zaak behoorlijk verprutst wat betekende dat de vloer eerst met diamant geschuurd moest worden en daarna geegaliseerd moest worden. Het resultaat een vlakke vloer die een goede basis was voor een droogbouw vloerverwarming systeem. Daarna nog een mooie afwerk egaline laag en de parketeur was dik tevreden en wij ook. Fijne club mensen die hun vak verstaan.

Vakwerk - fijne mensen.

Yvonne

Verlijmde parketvloer is keurig weggehaald. Had ik zelf echt niet gekund!

Snelle offerte, netjes opgesteld. Goede communicatie, netjes op tijd, vriendelijke medewerkers. En een eerlijke prijs.

Smit wonen in sfeer

Duidelijke afspraken, fijne mensen en vakwerk geleverd

Vriendelijk en professioneel