Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Tom Borggreve

Professioneel sloopwerk, keurig volgens afspraak en ze laten het netjes en schoon achter. Zonder morren en hard werken! Toppers

Het sloopwerk word keurig volgens afspraak uitgevoerd en schoon opgeleverd. Zelfs gaten worden gerepareerd zodat je een goede basis hebt na het slopen.

Henk Kooy

De twee medewerkers hebben voortvarend en precies gewerkt bij de opdracht die we hadden opgegeven.

Vakmanschap: de twee mannen weten wat ze doen en hebben de taken goed verdeeld.

j. Amstelveen

Wij hebben een goede met vloeren wolter. Onze pvc vloer is keurig verwijderd door de mensen. Vloer is netjes geschuurd en stof gezogen. Prima oplevering aan de woningbouw vereniging.

Een echt gespecialiseerd bedrijf in het verwijderen van vloeren. ik had meerdere prijsopgaves aangevraagd ze waren niet de duurste en niet de goedkoopste. Het was wel de partij die mij het beste... Een echt gespecialiseerd bedrijf in het verwijderen van vloeren. ik had meerdere prijsopgaves aangevraagd ze waren niet de duurste en niet de goedkoopste. Het was wel de partij die mij het beste gevoel gaf.

De vloeren specialist

Goede ervaring met Wolter. Al vaker gebruikt gemaakt van hun service. Laatste opdracht was 4500 m2 tapijt verwijderen, geen probleem voor deze mannen.

Kunnen alles, verwijderen, schuren, egaliseren en alle vloerbewerkingen vakkundig uitvoeren.

Marianne de hoog

Zeer behulpzaam.

Snel kunnen handelen, vakmannen

Bergkamp

Top, fijne ervaring

Goede afspraken, duidelijkheid. Denken mee met de klant.

L. van Velzen

We hebben een goede ervaring met dit bedrijf, ze komen alle gemaakte afspraken na.

Ze kunnen werkelijk waar alle vloeren verwijderen.

J&T van Anholt

Pvc vloer heeft Wolter voor ons verwijderd. Netjes gedaan en geschuurd zodat de tegelzetter plavuizen kan gaan leggen. Mooie prijs vergeleken met de concurrentie.

Overzichtelijke offerte en nette medewerkers die de werkzaamheden uitvoeren.

Anton

Correct bedrijf met dito tarieven. Parket verwijdert en vloer keurig zonder lijm opgeleverd. Wij zijn dan ook uiteraard enorm tevreden.

Vakmannen

J. Breedewold

Gisteren (25-11-2021) hebben de mannen bij mij een parketvloer verwijderd. Zelf zijn wij al aan de slag geweest met de vloer zonder gewenst resultaat. gaten en scheuren door de boorhamer. op Google... Gisteren (25-11-2021) hebben de mannen bij mij een parketvloer verwijderd. Zelf zijn wij al aan de slag geweest met de vloer zonder gewenst resultaat. gaten en scheuren door de boorhamer. op Google gezocht en Wolter gevonden. Wij zijn uiterst tevreden. Mannen bedankt.

Weten overal een oplossing op en denken echt mee. Gewoon een eerlijke en fijne partij om in huis te halen. Harder werkers met mooi en goed gereedschap.