Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Melanie

Wij zijn erg blij met de werkzaamheden die deze partij voor ons hebben gedaan. Onze pvc vloer is keurig eruit gehaald en in de container gegooid.

Alleen maar sterke punten. Erg harde werkers met veel humor onderling.

Sebastian Engel

Wolter heeft bij ons het parket met vezel spaanplaat verwijderd. Waar anderen je laten stikken omdat ze zich specialist noemen en het er toch niet uitkrijgen heeft Wolter ons uit de brand geholpen.... Wolter heeft bij ons het parket met vezel spaanplaat verwijderd. Waar anderen je laten stikken omdat ze zich specialist noemen en het er toch niet uitkrijgen heeft Wolter ons uit de brand geholpen. Vloerverwarming kon worden gevreesd zonder de vloer te moeten egaliseren. Het zijn toppers deze mannen!

Goede communicatie vanaf het eerste telefoontje.
Duidelijke offerte zonder haken en ogen.
Zoals Wolter zegt; Ze kunnen alle vloeren verwijderen.

Ben Kaspers

Prima bedrijf, goede communicatie vandaag mijn vloer verwijderd. Harde werkers die meedenken met de klant.

Harde werkers

Familie Zwiers uit Assen

Wij zaten nogal in de rats toe bleek dat een deel van onze vloer 3 lagen egaline bevatte en dit niet zomaar af te breken was. Wolters (Frank en medewerkers) hebben hard met ons meegedacht om een... Wij zaten nogal in de rats toe bleek dat een deel van onze vloer 3 lagen egaline bevatte en dit niet zomaar af te breken was. Wolters (Frank en medewerkers) hebben hard met ons meegedacht om een oplossing te zoeken en dit snel uit te voeren zodat onze renovatie zo min mogelijk vertraging op liep. We hebben deze manier van samenwerken zeer gewaardeerd.

Meedenken in oplossingen en zo snel mogelijk iets proberen te regelen. Medewerkers werken hard om alles voor elkaar te krijgen.

Batjes Wonen

Zeer goed

afspraak is afspraak, niet l....n maar poetsen

van Rooij

Woensdagochtend 20 januarihebben 2 mannen onze vloer schoongeschuurd! Wat een toppers!. Zo ontzettend blij, dat de vloer nu houtvrij is. Super bedankt voor de snelle service, de flexibititeit en... Woensdagochtend 20 januarihebben 2 mannen onze vloer schoongeschuurd! Wat een toppers!. Zo ontzettend blij, dat de vloer nu houtvrij is. Super bedankt voor de snelle service, de flexibititeit en het goede werk. Dit had ik zelf nooit voor elkaar kunnen krijgen. Ik weet jullie te vinden mocht ik nog eens zo'n klus hebben en zal jullie zeker als goede referentie opgeven voor mogelijk andere klussen.

Vakkundig en vriendelijk

Zorgeloos Ontruimen

Meerdere keren samengewerkt, altijd vakkundig en volgens afspraak!

Denken mee met de klant ?

MarmoleumThuis

Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij... Inmiddels enkele opdrachten laten uitvoeren door Wolter. Kan niet anders zeggen dan dat we meer dan dik dik dik tevreden zijn. Nemen voor alle werkzaamheden de tijd, kijken niet op de klok, wat wij als erg prettig ervaren.

Overleg

Jacob / Maasmond Leeuwarden BV

Voor de eerste keer mee samengewerkt, tot nu toe prima bevallen.

Snel schakelen, vakkundig

Ria veer

Vriendelijk contact, kwalitatief goed werk.

Duidelijke communicatie