Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jolanda Engel

Super bedrijf, werken goed en netjes! Wij wisten in eerste instantie niet eens dat er zulke bedrijven bestonden die zich richten op het verwijderen van vloeren :-) gelukkig onze stoffeerder wel.... Super bedrijf, werken goed en netjes! Wij wisten in eerste instantie niet eens dat er zulke bedrijven bestonden die zich richten op het verwijderen van vloeren :-) gelukkig onze stoffeerder wel.
Op de vraag hoelang zijn jullie ongeveer bezig, kregen wij als antwoord, we werken niet op snelheid, maar op het maximale resultaat!
Proficiat! Dat is gelukt, onze vloer hoefde niet hersteld te worden waar anderen het over hadden.

Goed omschreven offerte, digitaal te accorderen, stuurt gelijk algemene voorwaarden mee.
Gezellige koffie mutsen :-)
leveren het gewenste resultaat.

Team Vloeren service Wolter

Het team van Vloeren Service Wolter zijn onze helden!
Het team van Vloeren Service Wolter zijn onze helden!
Wij zitten in een kantoren complex op 3 hoog, en moesten ons gelijmd parket verwijderen in de avond en nacht uren om geen lawaai overlast te veroorzaken.
Door onze strakke planning moest het verwijderen en egaliseren plaats vinden in 1 nacht.
Geen punt was het antwoord, 18 uur beginnen en om 1 uur s'nachts waren de mannen klaar!
Parket eruit en de vloer super strak geëgaliseerd, de volgende ochtend kon de stoffeerder het nieuwe tapijt aanbrengen.

Flexibel.
Harde werkers.
Vakmannen die weten wat van hun verwacht wordt.

Van Buren

Fantastisch bedrijf, snel en vakkundig de vloer verwijderd en alles geëgaliseerd. Sympathieke mensen die bereid zijn net dat stapje extra te zetten voor de opdrachtgever.

Snel en vakkundig

Team Vloeren service Wolter

Goede ervaring, duidelijk en snel

Mooi martiaal, vriendelijk en duidelijk.
Het fijne is dat dit bedrijf alles heeft gedaan, verwijderen EN egaliseren.
Dit was voor ons heel fijn.