Offerte

Alles keurig schoonopgeleverd.
Heel behulpzaam.
Gewoon een aanrader.

Beste Vinke parket bv,
Bedankt voor uw feedback & het vertrouwen in ons.
Vloeren service Wolter

Snel, Proffesioneel, Zeer tevreden !

Inzet en Enthousiastme

Technodesign Vastgoedinrichting

Het is een genot om met Frank en zijn mannen samen te werken.

afspraak is afspraak bij Vloeren service Wolter.
wij gaan zeker door met de samenwerking

Beste Roy,
Bedankt voor uw feedback.
Vloeren service Wolter

Joop Kleinsmit

Wolter heeft al meerdere vloeren voor ons verwijderd. Met name de zwaardere vloeren zoals parket op spaanplaat, oude grind vloeren en pvc. Wolter heeft niet alleen kennis van zaken, hij hanteert ook... Wolter heeft al meerdere vloeren voor ons verwijderd. Met name de zwaardere vloeren zoals parket op spaanplaat, oude grind vloeren en pvc. Wolter heeft niet alleen kennis van zaken, hij hanteert ook een goed tarief. Ook als het tegen zit gaan de mannen door tot het werk klaar is.

Kunnen alle vloeren verwijderen. Ook kleinere opdrachten voeren ze uit, niet alleen de grote opdrachten.
Doordat Wolter droog de vloeren verwijderd kunnen wij sneller ons werk hervatten.

Peter Mondriaan

Erg tevreden met het verwijderen van onze oude parket vloer. In eerste instantie waren wij wat sceptisch over de grote machine in onze woning. Uiteindelijk is dat niet nodig, ze kunnen er... Erg tevreden met het verwijderen van onze oude parket vloer. In eerste instantie waren wij wat sceptisch over de grote machine in onze woning. Uiteindelijk is dat niet nodig, ze kunnen er fantastisch mee manoeuvreren. Meerdere prijzen aangevraagd ook bij de concurrentie, uiteindelijk gekozen voor Wolter, ook mede doordat de woonwinkel al meerdere opdrachten met ze samen werkt. Frank en z'n team bedankt!

Een bedrijf waar een goed resultaat en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Communicatie en offerte is duidelijk.

Casa

Wij zijn blij met de firma Wolter, in onze winkel keten verwijderen ze diverse bedekkingen van de vloer. Het werk wordt in de avond uren gedaan en zo nodig in het weekend. De slogan: Wij zijn de... Wij zijn blij met de firma Wolter, in onze winkel keten verwijderen ze diverse bedekkingen van de vloer. Het werk wordt in de avond uren gedaan en zo nodig in het weekend. De slogan: Wij zijn de juiste schakel tussen uw oude en nieuwe vloer, is hier aan de orde! Fijn bedrijf vakbekwaam, luisteren naar de wens van opdrachtgever. Onze vloerder is zeer content met de samenwerking. De correcte vaste tarieven in vergelijking met het zware werk zijn uitmuntend.

Positieve punten reeds omschreven.

Alex V

Leveren goed werk. Wij hebben de mannen al enige keren ingehuurd voor het verwijderen van parket. B2B erg aantrekkelijk tarief. Krijgen positieve reacties van onze klanten op het nette werk wat ze... Leveren goed werk. Wij hebben de mannen al enige keren ingehuurd voor het verwijderen van parket. B2B erg aantrekkelijk tarief. Krijgen positieve reacties van onze klanten op het nette werk wat ze leveren. Mannen ga zo door!

Hard werken de mannen met oog voor resultaat kwaliteit gaat niet ten koste van snelheid.
Goede motivatie en een goed humeur.

Bedankt voor het vertrouwen in onze dienstverlening.
Wij vinden de wederzijdse samenwerking prettig!

Desiree de Lange

Op maandag hebben ze een Travertin vloer verwijderd en is de troep in de container gegooid. Dinsdag kon de vloerverwarming erin en op woensdag de gleuven dicht gesmeerd en geëgaliseerd. Van A tot Z... Op maandag hebben ze een Travertin vloer verwijderd en is de troep in de container gegooid. Dinsdag kon de vloerverwarming erin en op woensdag de gleuven dicht gesmeerd en geëgaliseerd. Van A tot Z goed geregeld.

Duidelijke communicatie, Frank geeft van te voren aan wat er te wachten staat en wat en welke vertraging in de ergste gevallen kunnen komen. Door hun zorgvuldigheid wordt dit geminimaliseerd, onze... Duidelijke communicatie, Frank geeft van te voren aan wat er te wachten staat en wat en welke vertraging in de ergste gevallen kunnen komen. Door hun zorgvuldigheid wordt dit geminimaliseerd, onze keuken is bijvoorbeeld helemaal ingepakt de dikke soort folie en deuren werden eruit gehaald en later terug geplaatst. Werken bijna stofvrij, door die grote af zuiger van hun.

Team Vloeren service Wolter

Goede ervaring met dit bedrijf. Had Frank gebeld voor een prijsindicatie. 1425 m2 siergrind verwijderen en afvoeren, op een kleine 500 m2 waren 2 lagen aangebracht. ook dit is te verwijderen voor de... Goede ervaring met dit bedrijf. Had Frank gebeld voor een prijsindicatie. 1425 m2 siergrind verwijderen en afvoeren, op een kleine 500 m2 waren 2 lagen aangebracht. ook dit is te verwijderen voor de mannen. Opnieuw stofferen doen ze niet, wel hebben ze ons bemiddeld naar een stoffeerder bij ons in de buurt! Prima samenwerking al met al.
VSW was niet de goedkoopste, maar geven wel garantie dat de afgesproken datum de vloer eruit is.

Weten wat ze moeten doen & dat doen de mannen!
Hebben ons bemiddeld naar een goed stoffeer bedrijf, zeer tevreden met het resultaat.
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon perfect.

Team Vloeren service Wolter

Goede ervaring firma Wolter. Waar andere bedrijven de oppervlakte te klein vonden, was het voor Wolter geen probleem. combineren kleine vloeren zo aan elkaar dat geen enkele oppervlakte te klein is.... Goede ervaring firma Wolter. Waar andere bedrijven de oppervlakte te klein vonden, was het voor Wolter geen probleem. combineren kleine vloeren zo aan elkaar dat geen enkele oppervlakte te klein is. Bedankt voor het fijne contact, scheelde ons meer als de helft dan bij de woningbouw.

Klanten klein of groot voor iedereen een passende oplossing.
Goede en duidelijke afspraken.