Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

j. ten Have

Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de... Wij zijn enorm tevreden. Wolter heeft ons echt uit de brand geholpen, wij hadden in eerste instantie iemand van werkspot geregeld. Maar blijkbaar zitten daar niet de vakmannen van de voerverwijdering zoals we hadden gehoopt. Waar anderen wegliepen heeft Wolter onze gelijmde parketvloer verwijderd en netjes afgevoerd.

Super service dito medewerkers en prijs.
Maken hun afspraken waar!

Pieter Felix

Onze ervaring is zeer goed. Duidelijke communicatie, goed onderbouwde offerte. Leveren goed werk en weten waar ze over praten.

Deskundig
Duidelijk
Scherp tarief

Jose

Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Wij hebben vloeren service Wolter ingeschakeld na advies van een kennis.
Blij dat we dat gedaan hebben. De vloer werd uitvoerig na gekeken en gemeten ivm vocht (waterschade) wij voelde ons echt in goede handen. Frank heeft ons een mooie basis achter gelaten, de stoffeerder was erg te spreken over het resultaat en onze nieuwe vloer is een plaatje geworden. Bedankt Frank en team

Professioneel gereedschap en materialen.
Weten waar ze over praten .
Het is een prettig bedrijf waar ze als mensen met elkaar en de klanten om gaan.
Blijf vooral zo door doen.

Vloer verwijderen Wolter heeft onze nachtmerrie (parket vloer en spaanplaat) verwijderd. Wat een monnikenwerk als je niet over de kennis en het gereedschap beschikt. We hadden een stripper gehuurd... Vloer verwijderen Wolter heeft onze nachtmerrie (parket vloer en spaanplaat) verwijderd. Wat een monnikenwerk als je niet over de kennis en het gereedschap beschikt. We hadden een stripper gehuurd bij de Boels, zonde van ons geld, we hadden het beter kunnen besparen en Frank gelijk kunnen in huren.

Wat een enthousiasme en plezier hebben de mannen in hun werk en wat een fantastisch gereedschap.

Alles perfect geregeld, verwijderen en afvoeren zoals de afspraak. Vloer keurig netjes gelaten na het verwijderen van parket.

Er zijn aan dit bedrijf alleen maar plus punten, Frank en Barry hebben ons super uit de brand geholpen met een parketvloer.

Net en correct bedrijf. Komen de afspraken netjes na, werken door tot de werkzaamheden afgerond zijn.

Wij hebben zelf onze plavuizen verwijderd, helaas hadden we zo erg de vloer gesloopt dat deze helemaal hersteld moest worden. Frank bedankt dat je op Zaterdag tijd voor ons maakte.

Werken hard en snel ook in het weekend.

Goede ervaring, afspraak is afspraak, Flexibel waar mogelijk, korte lijnen.

De Plancken Vloer

Wij maken tot volle tevredenheid regelmatig gebruik van Wolter Vloerverwijdering.
Goed, snel en netjes werken conform de afspraken.

Het nakomen van afspraken.
Goed personeel

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Beste Jan sr,
Bedankt voor uw feedback.
Vloeren service Wolter

Privé hadden wij Wolter al eens ingeschakeld, nu ook zakelijk! Wederom uitstekende service.

Werken lawaai en stof arm.
Ook in de avond uren en weekenden beschikbaar.

Reactie Vloer Verwijderen Wolter:

Beste Edward,
Bedankt voor uw feedback.
Vloeren service Wolter