De activiteit

Goede service

Bob scholten

Was top heel veel reacties voor de 50 jarige

Opvallende actie

Misschien zelf eens vliegen om duidelij te maken dat dit een aantrekkelijke manier van adverteren is. Beetje humor past dan wel!

Ben Bläss

Opdracht op de geplande dag correct uitgevoerd. Er was ook een fotowedstrijd aan verboden.

Correcte uitvoering van de opdracht!

Ga zo door!

StorTies

In 1 woord, fantastisch

Perfecte service

Zou ik niet weten

Rob

Reageert niet of nauwelijks op email, denkt niet mee in deze Coronatijd

Activiteit is leuk, mits uitgevoerd....

Reageren op email

Basisschool de Hofvilla

Het was fantastisch!

Logisch en duidelijk.

Geen verbeterpunten.

Sander Weijnen / Heerema Vliegbedrijf

Last minute, s’avonds laat (22:00) hebben wij de opdracht aangevraagd. Gelukkig kon Aerialmedia ons nog helpen aan een luchtreclame vlucht de volgende ochtend.

Welwillend.
Proffesioneel.
Flexibel.

Ik heb eigenlijk alleen het telefoonnummer van de website gehaald

Wat ik erg vind tegenvallen is dat je 25 euro “administratiekosten” moet betalen als je de datum wilt wijzigen... Dit is gewoon een manier om je extra te laten betalen, want zeg nou zelf; hoeveel... Wat ik erg vind tegenvallen is dat je 25 euro “administratiekosten” moet betalen als je de datum wilt wijzigen... Dit is gewoon een manier om je extra te laten betalen, want zeg nou zelf; hoeveel tijd kost het nou om een nieuwe afspraak te maken. Gewoon een truc, waarbij ze ook hopen dat je dat niet gaat doen. Maar ja, dan heb je wel al betaald voor de vlucht. Een verborgen manier om geld te verdienen

Vlucht

Niet moeilijk doen om datum te wijzigen; stop met “administratiekosten”

Reactie VliegExperience.nl:

Beste Rutger,
Beste Rutger,
U annuleert een vlucht 2 dagen voor de vliegdatum en wij hebben u per e-mail en telefonisch geïnformeerd over de annuleringskosten en de reden van annulering (om eventuele coulance te verlenen). U wilde geen reden opgeven en heeft aangegeven akkoord te gaan met de annuleringskosten, waarna u deze ook betaald heeft.
In de vluchtbevestiging en onze algemene voorwaarden staan ook vermeld:
Wanneer de vlucht door u wordt geannuleerd en/of verplaatst, bedragen de annuleringskosten € 25,00 incl. BTW per ticket. Bij het niet, of niet tijdig aanmelden komt uw ticket te vervallen en vindt er geen restitutie plaats.
Waarom doen we dat? Omdat we een tijdslot 2 dagen voor de vluchtdatum niet meer met een andere vlucht gevuld krijgen in het laagseizoen. Er zijn wel bemanning en vliegtuig afgeblokt voor deze vlucht en vluchtvoorbereiding al is uitgevoerd zodat wij u een veilige vlucht en een prachtige ervaring hadden kunnen bezorgen.
Het is wrang en spijtig om vervolgens uw review te lezen, temeer omdat deze niet helemaal de waarheid weergeeft. Vervelend maar ik hoop dat wij u wellicht in de toekomst nog van dienst kunnen zijn.
VliegExperience.nl

Marten

Het duurde nogal een tijdje voordat we lucht in konden, omdat er een piloot was uitgevallen. Maar de vlucht was adembenemend. Het zlef vliegen was super.

Het vliegen en de piloot die ons over mooie plekjes liet vliegen. Een geweldige ervaring. Ga ik nog zeker nog een keer doen.

De communicatie m.b.t. het een uur later ps kunnen vliegen had echt beter gekunt.

David Pijl

Heldere communicatie, snelle reacties en correcte nakoming van de afspraken die we hebben gemaakt.

Snel en duidelijk.