De activiteit
8.2/10

Recreatie- en Hertenboerderij de Weerd

Telefonisch slecht bereikbaar

Vliegen

Zorgen dat binnen de gestelde tijden iemand de telefoon opneemt, meerdere keren geprobeerd, maar er pakt niemand op. Tip: Graag bij reservering een planbord module inbouwen zodat klanten kunnen zien... Zorgen dat binnen de gestelde tijden iemand de telefoon opneemt, meerdere keren geprobeerd, maar er pakt niemand op. Tip: Graag bij reservering een planbord module inbouwen zodat klanten kunnen zien welke data's en tijden er nog beschikbaar zijn. We hebben zelf een camping en we weten hoe prettig dat is voor onze klanten.

KakesWaal

Ervaring was goed

Duidelijke communicatie, snel antwoord en doen wat er beloofd wordt.

op de website staat dat het filmen van de vlucht een optie is terwijl dit toch niet bleek te kunnen.

Maarten

Hartstikke leuke en mooie ervaring. Fijne piloot en gelukkig heeft mijn vriendin ja gezegd op mijn aanzoek in het vliegtuig. Aardige en behulpzame mensen die ons op ons gemak hebben gesteld. Mooi... Hartstikke leuke en mooie ervaring. Fijne piloot en gelukkig heeft mijn vriendin ja gezegd op mijn aanzoek in het vliegtuig. Aardige en behulpzame mensen die ons op ons gemak hebben gesteld. Mooi uitzicht zo boven Apeldoorn ( Paleis het Loo) en Deventer. Zeker voor herhaling vatbaar. Helemaal top.

Het hele plaatje!!! Voor ons onvergetelijk

Geen.

Sophia

Super leuke vliegervaring gehad!

Leuk bedrijf met enthousiaste mensen

Salina

Ik had mijn vriend een rondvlucht cadeau gegeven. Toen we datum wilde boeken was eerst steeds amper plek. De afspraak heeft 3 keer verzet moeten worden (ze belde echt op het laatste moment af).... Ik had mijn vriend een rondvlucht cadeau gegeven. Toen we datum wilde boeken was eerst steeds amper plek. De afspraak heeft 3 keer verzet moeten worden (ze belde echt op het laatste moment af). Vervolgens kwamen we daar vandaag aan en stond er echt een hork van een vent achter de balie. Ik was mijn mondkapje verloren en mocht niet even snel door de ruimte lopen om buiten mijn vriend te zien vertrekken. Prima, maar de toon waarop hij dat zei was echt onbeschoft. Mijn vriend moest nog even naar het toilet voor het de lucht in ging. Ook dit mocht niet van die hork. Hij zei: plas maar lekker tegen een boom aan. Vervolgens betaal je ik weet niet hoeveel geld voor zo’n rondvlucht en staat op internet: 10 min uitleg over hoe het vliegtuig werkt. Deze uitleg heeft mijn vriend niet gehad. Prima, maar zet dat dan ook niet op internet. Ook stond erop internet 20,- weekendtoeslag betalen. Moest mijn vriend 30 euro betalen. Kennelijk was de overige 10 euro corona belasting en brandstof. Kan iemand mij vertellen waarom er corona belasting betaald moet worden? We hebben 100 keer over en weer moeten bellen en mailen omdat er steeds geen plek was of het werd last minuut afgezegd met gebrekkige mail teksten. Nu kon mijn vriend bij aanvang even niet meer vinden waar hij de vliegticket had. Overigens had hij genoeg bewijs aan papier en mailtjes mee. WEER die hork achter de Bali zegt meteen: dan kan je niet vliegen. M’n vriend werd nu ondertussen een beetje boos waardoor die man (oh nee hork) uiteindelijk ging uitzoeken (2 tellen werk) of hij inderdaad een ticket had. Als laatst wil ik ook nog even zeggen dat hij ontzettend onvriendelijk is tegen zijn personeel. er werkt een jongen van jaar of 18 en die liep hij ook af te kafferen. Bah wat kan ik slecht tegen dat soort mensen.

De piloot was vriendelijk

Ontsla die man achter de Bali

L van Rikxoort

Het was in 1 woord: perfect ! Het was precies op tijd; exact boven de locatie; de volle 12 minuten; zeer goed zicht/leesbaar.

Goede communicatie.
Simpel geregeld.

Rinie

Supper goede piloot

Man achter de balie is niet klantvriendelijk chagrijnig en een brandstof toeslag wat ik niet begrijp om brandstof is niet duurder geworden dit jaar

Jammer

Jammer. Commercie voor alles.
Jammer. Commercie voor alles.
Wilde graag een keer zweefvliegen en deze ervaring dan ook cadeau gekregen van familie voor mijn verjaardag. Door omstandigheden helaas moeten afzeggen. Situatie uitgelegd, maar het bedrijf was in geen enkele vorm bereid om zelfs maar een klein deel (bijvoorbeeld paar tientjes) terug te betalen. Uiteraard heb ik er begrip voor dat het bedrijf kosten maakt, maar om nou het gehele bedrag van 169 euro in eigen zak te steken en er niets voor hoeven doen vind ik niet netjes. Ruim tevoren afgezegd, dus mijn reservering zou heel makkelijk opgevuld moeten zijn omdat door Corona de boel lange tijd stil heeft gelegen.

* Zakelijk ingestelde directeur

* Lees uw eigen voorwaarden op de website nog eens na en handel hiernaar
* Denk en handel niet alleen vanuit commercie, pas enige vorm van menselijkheid en compassie in

schroder

Ik had van te voren gebeld voor een specifieke datum en tijdstip. Dat was geen probleem als ik dat maar aangaf in de aanvraag. Pas na ruim 2 dagen kreeg ik een bevestiging van de aanvraag die ik... Ik had van te voren gebeld voor een specifieke datum en tijdstip. Dat was geen probleem als ik dat maar aangaf in de aanvraag. Pas na ruim 2 dagen kreeg ik een bevestiging van de aanvraag die ik meteen ingevuld en terug gestuurd heb. Ik kreeg Niet de gevraagde tijd en volgens vliegexperience had ik binnen 3 dagen moeten reageren. Grote Onzin, ik heb op tijd alles betaald en ingevuld! Omdat het een verrassing was heb ik er geen punt van gemaakt.
De reactie snelheid is erg slecht en manier van communiceren laat zeer te wensen over. Bij het bezoek was het ontvangst en vertrek stond en erg norse en nare man ons te woord. Elke vraag was hem te veel en het liefst heeft hij dat je niets vraag, hij kon nog net mompelen dat hij van het vliegtuig verhuurbedrijf was en niet van vliegexperiense. Hij was van het verhuurbedrijf waar
De piloten daar in tegen zijn super! De rondvlucht ging perfect en uitleg prima. Dat maakt gelukkig veel goed.

Piloten

medewerker van het verhuurbedrijf mag echt naar een klantvriendelijke en communicatieve opleiding.

Eline Rewinkel

Top! Daniel was snel te bereiken, flexibel en dacht goed met ons mee. Erg positieve reacties ontvangen op onze luchtreclame!

Snelle communicatie