De activiteit
Service
8.2/10

Wij hebben het hel goed naar de zin gehad. Prachtig om je geboortestreek vanuit de lucht te kennen bekijken. De piloot was zeer attent.

Gerrit en Margreet Timmerman.

Gerrit en Margreet Timmerman.

p.s.

als het goed is krijgen wij nog een filmopname toegestuurd. We wachten af.

Leonard

Ontzettend leuke ervaring gehad met een rondvlucht. Het prachtige weer heeft ervoor gezorgd dat we veel konden zien. De piloot liet ons alle leuke plekjes van de Veluwe vanuit de lucht zien, echte... Ontzettend leuke ervaring gehad met een rondvlucht. Het prachtige weer heeft ervoor gezorgd dat we veel konden zien. De piloot liet ons alle leuke plekjes van de Veluwe vanuit de lucht zien, echte aanrader!

Gastvrij!

Geen verbeterpunten

MS Projects B.V metropolitan constructions

Perfect en stipt op tijd uitgevoerd, zéér tevreden

Snelle en duidelijke terug koppeling

Martijnhabraken

Het is netjes opgelost

we hebben het netjes uitgepraat

nee

LEEON-TECHNO.amsterdam

Tijdens het Amsterdam Dance Event heb ik een banner via AerialMedia ingeschakeld om voor een mede-artiest een nieuwe release van zijn EP te promoten.

Vereiste was dat oa gedurende de 2...

Vereiste was dat oa gedurende de 2 uur er niet slechts over Amsterdam gevlogen zou worden, maar dat de relevante plekken ook gedekt zouden worden. In ons geval waren dit de velen drukke congressen. Ondanks onze grote wensen/eisen dat deze bij aanvang en ma afloop zichtbaar zou zijn op vele diverse spots verspreid over het centrum, is alles perfect uitgevoerd en gecoördineerd, waarvoor onze hartelijke dank!

Resultaten zijn onder andere zichtbaar op diverse Social Media. Voor een impressie; https://youtu.be/RLEzdR1p3Sg.

Onze dank gaat speciaal uit naar de heer Van Vliet, voor het snelle schakelen en meewerken aan deze spontane actie.

Groeten,
LEEON (leeon-techno.amsterdam), en
Regal (involverecords.es)

Creativiteit, snelle reacties op vragen en verzoeken via mail/SMS.

Alles is naar wens verlopen.

Frans

Was fout van mijn kant

Een geslaagd uitje met 2 kleizoons

Prachtig weer

De piloot was zeer professioneel en vriendelijk.
Voor degenen die een video opname wil laten maken, doe dit niet, want je zit een half uur naar je zelf te kijken.
Jammer, dat hier geen...
De piloot was zeer professioneel en vriendelijk.
Jammer, dat hier geen uitleg over geweest is.

Duidelijker uitleg over de video opname - is bij ons niet gebeurd.

Fam. A. Vervoordeldonk

Op 26 april 2017 waren de weergoden ons eindelijk goed gezind en kon de meermalen geplande rondvlucht doorgang vinden. Prima parkeergelegenheid en een vriendelijke ontvangst. Daarna volgde de... Op 26 april 2017 waren de weergoden ons eindelijk goed gezind en kon de meermalen geplande rondvlucht doorgang vinden. Prima parkeergelegenheid en een vriendelijke ontvangst. Daarna volgde de briefing en aansluitend natuurlijk de vlucht. Fraaie vergezichten, welke te waren herleiden en te plaatsen door de uitleg van de ervaren (en uiterst vriendelijke) piloot. Onder zijn begeleiding en toezicht ook nog zelf mogen vliegen. Dit alles maakte de rondvlucht een meer dan geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! We hopen snel de DVD van de vlucht(en) te mogen ontvangen en zullen (daarmee) zeker anderen (o.a. via sociale media) enthousiasmeren!

Professioneel en vriendelijk.

Wellicht een iets pro-actievere attitude bij een (mogelijke) afgelasting.