De activiteit
Service
8.2/10
8.2/10

Prima geholpen, leuk bedrijf, leuke mensen die de belevenis laten beleven

Ruben

Geweldige vlucht

Gezellige mensen, ervaren vliegers en erg leuke secretaresse

Tobias

Rondvlucht voor mijn 2 kinderen, ze vonden het geweldig. Piloot hield rekening met zijn jonge passagiers en legde alles goed uit en was geduldig. De vlucht is gefilmd, een mooie herinnering aan deze... Rondvlucht voor mijn 2 kinderen, ze vonden het geweldig. Piloot hield rekening met zijn jonge passagiers en legde alles goed uit en was geduldig. De vlucht is gefilmd, een mooie herinnering aan deze dag!

Fantastische ervaring voor kinderen!

Ver lopen vanaf de bushalte

Super locatie!

Geschikt voor grote groepen incl bbq

maak niet vooraf groepjes die samen willen vliegen, dit wordt ter plekke bepaald ivm gewicht

MYRNA

Wel een beetje eng!

Mooi uitzicht, heel ander gevoel dan in transavia

15 minuten vliegen is heel kort, had wel meer willen zien

Mieke

Top bedrijf, leuke mensen!

Goede en duidelijke informatie

Geen verbeterpunten

Florian

Zeer brutale klantenservice, ze zijn zeer slecht bereikbaar behalve als ze je geld willen. De site stuurt direct een rekening zonder overzicht of prijsopgave. Na aan te geven dat het een fout was... Zeer brutale klantenservice, ze zijn zeer slecht bereikbaar behalve als ze je geld willen. De site stuurt direct een rekening zonder overzicht of prijsopgave. Na aan te geven dat het een fout was sturen ze als nog annulerings kosten en maken ze me uit voor leugenaar. Nog nooit zoiets meegemaakt <^>

geen activiteit genoten.

Blom

Een super ervaring!

Duidelijke communicatie en snelle reactie. Perfect volgens afspraak uitgevoerd en reële prijs

Martijn Knijnenburg

Goed geholpen, zowel telefonisch als per mail. Flexibel bedrijf

Exact uitgevoerd als beschreven

Steenborgh Consultancy

Vliegen met VliegExperience is een absolute aanrader. De piloot, Joop, legde mij alles goed en rustig uit en stelde me volledig op mij gemak. Hij kent de omgeving op zijn duimpje (je oriënteren... Vliegen met VliegExperience is een absolute aanrader. De piloot, Joop, legde mij alles goed en rustig uit en stelde me volledig op mij gemak. Hij kent de omgeving op zijn duimpje (je oriënteren vanuit de lucht werd daardoor een makkelijker). Ik heb zelf een substantieel deel mogen vliegen en dat is echt een geweldige ervaring. Daarbij kreeg ik goede aanwijzingen van de piloot en kreeg ik gaandeweg enigszins feeling met het vliegtuig. We vlogen een aantal rondjes rond het huis van mijn schoonouders en ons eigen huis. Dit was echt bij verre de leukste activiteit die ik ooit heb ondernomen.

Ja: flexibiliteit, goede en begrijpelijke uitleg van de ervaren piloot, die zorgde voor een ontspannen sfeer en duidelijke aanwijzingen en uitleg gaf.

Nee; alles was perfect geregeld.