De activiteit
Service
8.2/10

De jong

Vandaag rondvlucht gehad .
Super leerzaam ,leuke piloot die veel te vertellen had ,het was in een woord prachtig!! Echt een aanrader Fam de Jong

Goede uitleg !!

T. Vos

Slechter dan Slecht

Geen.!

Genoeg, maar staan ze toch niet voor open.

E. Triest

Pas op voor dit bedrijf. Zij werken onwettelijk. Ik had een cadeaubon gekregen die 1 jaar geldig was. Door omstandigheden wilde ik deze een maand voor eind datum van de geldigheid inzetten voor een... Pas op voor dit bedrijf. Zij werken onwettelijk. Ik had een cadeaubon gekregen die 1 jaar geldig was. Door omstandigheden wilde ik deze een maand voor eind datum van de geldigheid inzetten voor een vlucht. Maar alles was vol en pas 2 weken na de geldigheid was er plek, maar dan moest ik wel € 55,- extra betalen bovenop de € 270,- van de cadeaubon.
Wettelijk is het echter zo dat sinds 1 januari 2022 cadeaubonnen 2 jaar geldig moeten zijn. Ondanks dat dit wettelijk is, wil dit bedrijf daar niet in mee en overtreden zij bewust de wetgeving voor eigen gewin. Na hen hiermee geconfronteerd te hebben bleef het ineens akelig stil en nemen zij niet hun verantwoordelijkheid.
Zo wordt je dus opgelicht als je niet oppast.

Lees mijn slechte ervaring

Patricia Kobus

Top

Vliegles

Berry lam

Schitterende vlucht met een piloot die bekend is met de omgeving en er voor mij een onvergetelijke dag van maakte

Gewoon duidelijke site

De film van de tocht mag wel wat eerder worden geleverd, nog niets ontvangen.

Martien en Trudy van Rosmalen

Fantasties; duidelijke tekst en spot on qua timing

communicatie om te boeken en de bevestiging met als resultaat een perfecte beleving voor het bruidspaar

parachutist met een bruidstaart..... ha ha

OSC4 vriendenteam

Alles klopt ! Van begin tot eind ! Geweldig

Snel reageren en communiceren

Rogier

Geweldig

Fijne piloot die er ook zichtbaar zin in heeft.

Beetje onhandig dat alle namen en gewichten moeten worden doorgegeven bij het boeken van een tijdsslot. Zou fijner zijn als boeken daar los van staat en het aan de koper is om ervoor te zorgen dat... Beetje onhandig dat alle namen en gewichten moeten worden doorgegeven bij het boeken van een tijdsslot. Zou fijner zijn als boeken daar los van staat en het aan de koper is om ervoor te zorgen dat max. gewicht niet overschreden wordt.

Jan van der Meer

In een woord GEWELDIG, vrouw was jarig, was volkomen overdonderd en ontroerd

Piloot precies op tijd boven onze woning, groette met vleugels bij het terugvliegen, zeer, zeer tevreden

Max

Super leuk om te doen! Toffe ervaring en zeker een aanrader. Ik heb 60 minuten geboekt waarvan bijna alles zelf gevlogen.

Goede uitleg