De activiteit
Service
8.2/10

Jeroen van Vliet

Geweldige vliegervaring! Enthousiaste piloot die er voor ons een feest van maakte en goede instructies gaf en meedacht met onze wensen.

De piloot

fam. Paans

De vliegervaring is fantastisch geweest en het contact met het personeel gemoedelijk en gezellig. Wat dat betreft zeker aan te raden. Wat we echter misleidend vonden was de reclame die gemaakt is... De vliegervaring is fantastisch geweest en het contact met het personeel gemoedelijk en gezellig. Wat dat betreft zeker aan te raden. Wat we echter misleidend vonden was de reclame die gemaakt is via surprisefactory: dat je zelf 15 minuten vliegt. In werkelijkheid bleek het maar om hoogstens 7 minuten te gaan en hebben we maar bijgekocht.
Ook kon je tijdens het vliegen gefilmd worden, waarvoor je extra kon bijbetalen. Het klopt dat we het nu op dvd hebben gekregen, maar daarmee is ook alles gezegd. Een kale, ruizende opname zonder geluid, zonder tekst met datum of toelichting in een kapot hoesje. Geef eerlijke informatie, we hadden er evengoed voor betaald want de ervaring was super. En de video: verbeteren of niet doen, want dit schept verwachtingen die niet worden waargemaakt.

piloot sloot goed aan op de avontuurszin van onze zoon en bezorgde hem de tijd van zijn leven.

zie bovenstaand.

De opdracht, een reclame vlucht uitvoeren is goed uitgevoerd

Wil Steigerwald

Heel positief. Vanaf het begin (offerteaanvraag) tot en met het uitvoeren van de vlucht. Reactietijd was erg goed en de manier van communiceren prettig.

Telefonisch beter bereikbaar zijn. Via de mail gaat het snel en kundig, maar telefonisch wat lastiger terwijl het soms prettiger kan zijn om mondeling wat zaken te regelen waardoor iets sneller... Telefonisch beter bereikbaar zijn. Via de mail gaat het snel en kundig, maar telefonisch wat lastiger terwijl het soms prettiger kan zijn om mondeling wat zaken te regelen waardoor iets sneller duidelijk kan worden.

Vluchtmaken.com

Reclamevlucht boven Heerlen, alles top geregeld

Telefonisch wat slechter bereikbaar leek het.

Mooi aanbod van verschillende activiteiten en services. Gastvrij en vriendelijk personeel.

Marleen van Dingen

Een echte aanrader!

Max Gudden

Top alles perfect geregeld!

Mulder

He was super leuk en ik raad het iedereen aan, ook de extra 15min die ik had bijgeboekt was meer dan de moeite waard en is dus ook een aanrader

Gaaf!