Viisi

Top

Reactie Viisi:

Dank voor de review, ik wens jullie veel woonplezier!

Cock Waaijer

Sinds een paar jaar ben ik opzoek geweest naar een passende woning om te kopen. Tijdens dat hele proces heb ik contact gehad met Viisi over de leencapaciteit. Bij renteschommelingen veranderd dat.... Sinds een paar jaar ben ik opzoek geweest naar een passende woning om te kopen. Tijdens dat hele proces heb ik contact gehad met Viisi over de leencapaciteit. Bij renteschommelingen veranderd dat. Ook afgifte van een bewijs van leencapaciteit, was geen enkele moeite. Nu final hebben ze ons uitstekend begeleid met de keuze van ons hypotheek en verzekering. De informatie voorziening is uitmuntend, zodat het niet verkeerd kan gaan. Top!

Reactie Viisi:

Hoi Cock, bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met onze hulp! Alvast veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet, Marc

Ik ben tevreden over het resultaat. Ik heb een huis kunnen kopen met behulp van het advies van Viisi. Zij hebben mij uitgebreide documenten toegestuurd waarin ik rustig na kan lezen wat zij in een... Ik ben tevreden over het resultaat. Ik heb een huis kunnen kopen met behulp van het advies van Viisi. Zij hebben mij uitgebreide documenten toegestuurd waarin ik rustig na kan lezen wat zij in een erg complete en fijne presentatie mij hebben geinformeerd.
Ik zou viisi aanraden aan mijn vrienden en familie.

Reactie Viisi:

Heel erg bedankt voor de review en veel woonplezier gewenst!

Jan Pieter Nap

Wederom erg goed!

Hoi Jan Pieter en Helena,
Dat is super leuk om te horen!
Heel veel plezier met jullie mooie nieuwe woning!

Familie Hoekstra

Voor de tweede keer hebben we de dienstverlening van Viisi als zeer positief ervaren bij de aankoop van ons huis.

Reactie Viisi:

Bedankt voor jullie mooie review! Heel veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning! Groetjes Sebastiaan

Esther

Wij hebben een hele goede ervaring met Viisi en in het bijzonder Arjen. Hij heeft ons door het stressvolle proces begeleidt en alles goed en duidelijk uitgelegd. Hierdoor hebben wij het proces als... Wij hebben een hele goede ervaring met Viisi en in het bijzonder Arjen. Hij heeft ons door het stressvolle proces begeleidt en alles goed en duidelijk uitgelegd. Hierdoor hebben wij het proces als een stuk relaxter ervaren. Ook konden we altijd met vragen terecht. Op het moment dat Arjen even niet aanwezig was werden we direct te woord gestaan door andere collega's. We zouden Viisi zeker aanraden!

Hoi Esther en Jasper,
Dat is super leuk om te horen! Heel veel plezier met jullie mooie nieuwe woning en een fijne kerst!

Barry

Uitstekend geholpen door Niels tijdens het aanvragen van de hypotheek en bijbehorende verzekeringen

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review Barry! Heel veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning.
Niels Lengers

Uitstekend geholpen. Hypotheekaanvraag ging soepel. Duidelijke communicatie en goed advies ontvangen.

Hoi Wing Yiu en Edwin,
Dat is super leuk om te horen! Heel veel plezier met jullie nieuwe woning!

Michael Verkade

Super fijne manier van benaderen en werken. Communicatie was helder. Contact was snel te maken, of wij werden heel snel teruggebeld/gemaild. Kortom super blij met de gehele gang van zaken.

Hoi Michael en Romeny,
Dank jullie wel. Dat is super leuk om te horen :)
Heel veel plezier met jullie nieuwe woning en mooie feestdagen alvast!
Arjen

Helder en concreet. Het wordt dusdanig to-the-point gebracht dat het bijna makkelijk lijkt.
Communicatie met Marc was helder, direct en snel.

Hoi Erik, Dank je wel voor je review! Groet, Marc