Viisi

Johan en Claudine

Zeer fijne en volledige ondersteuning gehad bij het proces van onze hypotheekaanvraag! Er werd ook goed meegedacht met de situatie en we werden steeds proactief geïnformeerd, dat was erg prettig!

Hoi Johan en Claudine,
Dank jullie wel! Dat is super leuk om te horen!
Heel veel plezier met jullie nieuwe woning!
Hartelijke groeten,
Arjen

Heel fijn, snel en adequaat geholpen door Viisi!

Reactie Viisi:

Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking! groet, Deni

Deskundig en vriendelijk geholpen door adviseur Deni. Erg blij mee!

Reactie Viisi:

Heel erg bedankt en jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking! groet, Deni

Prettig, Professioneel en snel

Reactie Viisi:

Dank voor de prettige samenwerking! mvgr, Daan

Vic Rozendaal

Erg fijn

Reactie Viisi:

Hey Vic, dank voor de fijne samenwerking en veel geluk in de nieuwe woning! Groeten Daan

Goede dienstverlening, snelle reacties en denken goed met je mee.

Dank je wel voor je review! Veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet, Marc

Erg prettig geholpen door Niels en collega's. De website van Viisi en de gratis webinar 'Eerste woning kopen' hadden ons goed voorbereid op onze eerste afspraak. Het aanleveren van alle benodigde... Erg prettig geholpen door Niels en collega's. De website van Viisi en de gratis webinar 'Eerste woning kopen' hadden ons goed voorbereid op onze eerste afspraak. Het aanleveren van alle benodigde documenten ging erg soepel via het 'Mijn Viisi' systeem. Ook de communicatie verliep erg vlot. Ik zou Viisi zeker aan andere starters op de woningmarkt aanraden.

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review, heel veel woonplezier gewenst!
Niels Lengers

Noura

Onwijs soepel verloop van de hypotheek aanvraag! Nemen de tijd om op persoonlijke wijzen en stapsgewijs en process uit te leggen. Ook wanneer je het zonder aankoopmakelaar wilt doen ga je goed... Onwijs soepel verloop van de hypotheek aanvraag! Nemen de tijd om op persoonlijke wijzen en stapsgewijs en process uit te leggen. Ook wanneer je het zonder aankoopmakelaar wilt doen ga je goed geïnformeerd de markt op wat een zeker gevoel geeft tijdens een best wel spannend process.

Hi Noura,
Dank voor deze mooie review! Veel plezier in je nieuwe woning!
Groet,
Thomas

Van A tot Z geholpen bij de aankoop onze eerste woning. Er wordt goed met je meegedacht en je krijgt persoonlijk en passend advies. Persoonlijk zouden wij Viisi zeker aanraden!

Reactie Viisi:

Fijn om te horen dat ik jullie goed heb kunnen helpen en jullie heel erg bedankt voor de fijne samenwerking!!

Eva Benderdouch

We zijn ontzettend goed geholpen door Viisi al voor de tweede keer. Arjen en de rest van het team en de werkwijze van Viisi zorgt ervoor dat je zowel inhoudelijk zeer goed wordt geadviseerd waardoor... We zijn ontzettend goed geholpen door Viisi al voor de tweede keer. Arjen en de rest van het team en de werkwijze van Viisi zorgt ervoor dat je zowel inhoudelijk zeer goed wordt geadviseerd waardoor je alles goed kan afwegen. Verder is het systeem heel praktisch, weet je duidelijk wat er nog moet gebeuren en is er een snelle verwerking. Niks dan lof!

Hoi Eva en Robert,
Dat is heel leuk om te horen! Heel veel plezier met jullie mooie nieuwe woning!
Hartelijke groeten,
Arjen en de rest van het Viisi team