Viisi

Jorian de Jonge

Zeer fijn en deskundig geholpen. Altijd bereikbaar voor vragen en pro actief met oplossen van problemen en vragen.

Hoi Jorian,
Dank voor de mooie review. Veel woonplezier gewenst!
Niels

De mensen van Viisi waren vriendelijk, konden duidelijk uitleggen en waren goed bereikbaar.

Reactie Viisi:

Dank je wel voor de review en de prettige samenwerking! Ik wens jullie alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Groeten, Lotte

Jerre

Fijne begeleiding bij hypotheekaanvraag

Reactie Viisi:

Hoi Jerre, dank je voor je review. Blij om te horen dat je onze begeleiding fijn vond. Veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet, Marc

Sander

Ontzettend goed geadviseerd door Rutger Pruim! Tijdens de aankoop van het huis en voorbereiding van de hypotheekaanvraag heeft Rutger goed en duidelijk advies gegeven. De hypotheekaanvraag was... Ontzettend goed geadviseerd door Rutger Pruim! Tijdens de aankoop van het huis en voorbereiding van de hypotheekaanvraag heeft Rutger goed en duidelijk advies gegeven. De hypotheekaanvraag was daardoor ook erg snel en zonder problemen akkoord.

Hi Sander,
Bedankt voor de mooie review en de prettige samenwerking! Alvast veel plezier in je nieuwe huis.
Groet, Rutger - Viisi

George

M’n partner en ik zijn goed geholpen door Viisi. De individuele aandacht die Andrew Aziz aan ons gaf, heeft heel het proces vergemakkelijkt. Ze denken bij Viisi altijd aan oplossingen en denken mee... M’n partner en ik zijn goed geholpen door Viisi. De individuele aandacht die Andrew Aziz aan ons gaf, heeft heel het proces vergemakkelijkt. Ze denken bij Viisi altijd aan oplossingen en denken mee wat het beste bij ons past. Het is een grote stap om een huis te kopen en daarom is het zo belangrijk om een goede hypotheekadviseur te hebben die je kan begeleiden door heel het proces. Wij hebben oprecht niks te klagen over de samenwerking met Viisi en raden het iedereen zeer zeker aan om met ze in zee te gaan.

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review en ontzettend veel woonplezier toegewenst! Groetjes, Andrew

Michiel

Uitstekend geholpen door Brent met de financiering van ons nieuwe huis!

Reactie Viisi:

Hi Michiel, veel dank voor de mooie review en alvast heel veel woonplezier in jullie nieuwe huis. Groetjes, Brent

Altijd goed bereikbaar voor snel en perfect advies.

Reactie Viisi:

Bedankt voor de review Dion!

Jamie

Goede begeleiding is het proces, duidelijke uitleg en ook al in het voor proces met pre-advies tot de laatste ahandeling

Hi Jamie,
Bedankt voor de mooie review en de prettige samenwerking! Veel plezier in jullie nieuwe huis.
Groet, Rutger - Viisi

Martina

Andrew Aziz is echt een topper! Hij is super professioneel, maar ook heel vriendelijk. Hij helpt je graag met alles en geeft eerlijk advies. Echt een geweldige hypotheekadviseur!

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Andrew