Viisi

Zeer tevreden!

Reactie Viisi:

Bedankt Matthijs. Alvast veel plezier in jullie nieuwe woning!
Groet, Rutger - Viisi

Francesco

Super tevreden met Viisi en Deni Nozic. Enorm vriendelijk en begeleiden je gedurende het hele proces. Zeer communicatief, beschikbaar, behulpzaam en goede adviezen. Bedankt voor jullie hulp! Ik zal... Super tevreden met Viisi en Deni Nozic. Enorm vriendelijk en begeleiden je gedurende het hele proces. Zeer communicatief, beschikbaar, behulpzaam en goede adviezen. Bedankt voor jullie hulp! Ik zal zeker Viisi aanbevelen.

Reactie Viisi:

Jij ook ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking Francesco! Ik wens je heel veel woonplezier in je nieuwe woning. Groet, Deni

Altijd goed bereikbaar, altijd vriendelijk en altijd bereik om mee te denken of iets uit te zoeken. Ook de stappen in het proces worden duidelijk uitgelegd.

Reactie Viisi:

Bedankt voor de mooie review en de prettige samenwerking! Alvast veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe woning. Groeten, Lotte

Piet-Heyn

Super! Niels heeft ons ontzettend goed ondersteund: hij was erg behulpzaam, keek vooruit, had antwoord op alle vragen en reageerde ontzettend snel.

Hoi Piet-Heyn,
Dank voor de mooie review. Veel woonplezier gewenst!
Niels Lengers

Jaap zet alles goed uiteen, heeft geduld en reageert altijd direct en transparant. Heeft ons goed geholpen!

Reactie Viisi:

Bedankt voor de review en de prettige samenwerking! Alvast veel woonplezier in jullie nieuwe woning.

Zeer deskundig, betrokken en persoonlijk advies

Reactie Viisi:

Hartelijk dank voor je review en graag tot ziens!
Vriendelijke groeten, Hendrik

Veel kennis, vriendelijk, en bovenal erg goede communicatie: mijn emails en belletjes werden altijd erg snel beantwoord, en de informatie die ze verstrekten via hun emails en website was altijd erg... Veel kennis, vriendelijk, en bovenal erg goede communicatie: mijn emails en belletjes werden altijd erg snel beantwoord, en de informatie die ze verstrekten via hun emails en website was altijd erg overzichtelijk en behulpzaam.

Hoi Bart,
Bedankt voor de mooie review en de prettige samenwerking. Veel plezier in jullie nieuwe woning alvast!
Groet, Rutger

Wim

Professioneel, effectief en uiterst behulpzaam. Marc is een fantastische hypotheekadviseur die mij door het gehele (stressvolle) proces op een prettige wijze heeft begeleid.

Reactie Viisi:

Hoi Wim, Wat fijn dat je blij bent met onze hulp! Veel plezier in je nieuwe woning! Groet, Marc

Zeer professionele hulp. Een fijne begeleiding in de aanvraag van onze hypotheek. De adviseur denkt mee en adviseert over de beste manier van aanvragen voor de hypotheek!

Reactie Viisi:

Hoi Roy, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie blij zijn met onze hulp! Groet, Marc

Super fijn geholpen! Heel vriendelijk, behulpzaam en kundig en snelle reactie op al mijn vragen.

Reactie Viisi:

Bedankt voor de prettige samenwerking en veel plezier in je nieuwe huis alvast!
Groet, Rutger