Viisi

Frouke

Zeer tevreden met het advies van Niels en collega’s. Het regelen van mijn hypotheek was eigenlijk zorgeloos, de hypotheekadviseur was steeds goed bereikbaar, het contact was helder en efficiënt, en... Zeer tevreden met het advies van Niels en collega’s. Het regelen van mijn hypotheek was eigenlijk zorgeloos, de hypotheekadviseur was steeds goed bereikbaar, het contact was helder en efficiënt, en het advies perfect op maat. Echt een hele grote aanrader!

Hoi Frouke,
Dank voor de mooie review en blij dat ik je goed heb kunnen helpen. Veel plezier in je nieuwe woning!

Elia Eilders

Al 2 x heel fijn geholpen door Arjen Goedmakers van Viisi. Denkt goed mee, is proactief en reageert mega snel als je met een vraag zit. Voor de 2e keer een huis gekocht en liep mede door Viisi en... Al 2 x heel fijn geholpen door Arjen Goedmakers van Viisi. Denkt goed mee, is proactief en reageert mega snel als je met een vraag zit. Voor de 2e keer een huis gekocht en liep mede door Viisi en Arjen weer soepel. Aanrader.

Hoi Elia en Rens,
Dank jullie wel voor jullie mooie feedback! Dat is super leuk om te horen!
Heel veel plezier in jullie mooie nieuwe woning!
Arjen

Vriendelijke, slagvaardige en geduldig hulp

Hoi Jacques en Sieds,
Dank jullie wel! Dat is heel mooi om te horen!
Veel plezier met jullie mooie nieuwe woning!
Arjen

Veel kennis, snelle opvolging, duidelijke uitleg

Hoi Bas en Kirsten,
Dat is super leuk om te horen! Heel veel plezier met jullie mooie nieuwe woning!

Ike

Erg goede ervaring gehad met de adviseurs Brent en Sebastiaan. Had telkens het gevoel dat ze bereid waren een extra stapje voor me te doen en dat voelde prettig bij het kopen van m'n eerste woning.... Erg goede ervaring gehad met de adviseurs Brent en Sebastiaan. Had telkens het gevoel dat ze bereid waren een extra stapje voor me te doen en dat voelde prettig bij het kopen van m'n eerste woning. Goed advies gehad over de verschillende keuzes die je moet maken bij de aankoop van een woning.

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie woorden Ike. Heel veel plezier in je nieuwe woning! Groetjes, Sebastiaan

YINGYING ZHENG

Very efficient. Very good experience to work together.

Dear Yingying.
Thank you for this great review. Wish you all the best in your new home!
Best regards,
Anne

We konden vlot terecht bij Viisi, en Niels was ook na ons gesprek goed te bereiken en snel in zijn reactie. Zeker een aanrader!

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review, veel plezier in jullie nieuwe woning!
Niels Lengers

Goede, snelle en directe communicatie en feedback.

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review!

Carter R

Anne Van Ginkel heeft ons goed geholpen met de aankoop van ons eerste huis! Zij heeft de tijd genomen om goed naar onze situatie te kijken en heeft onze financeringsmogelijkheden duidelijk... Anne Van Ginkel heeft ons goed geholpen met de aankoop van ons eerste huis! Zij heeft de tijd genomen om goed naar onze situatie te kijken en heeft onze financeringsmogelijkheden duidelijk uitgelegd. De communicatie was helder en alles was snel en goed geregeld. Ik zal Viisi zeker aanbevelen aan Starters en/of iemand die hypotheek advies nodig heeft!

Hypotheekadvies

Hoi Rinke! Dank je wel voor je review! Groet, Marc