Viisi

Philip

De samenwerking met Viisi was heel prettig. Jantien was niet alleen enorm vriendelijk, maar ook erg assertief en meedenkend. Viisi was zodanig een geweldige sparringpartner in het hele aankoopproces

Reactie Viisi:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier in je nieuwe woning! Hartelijke groet,
Jantien

Perfect geholpen gedurende het gehele proces. Niels was erg behulpzaam, geduldig en erg duidelijk in zijn uitleg en werkwijze. Ik zou dit iedereen aanraden!

Wij hebben een hele goede ervaring gehad met Viisi waarbij wij volledig werden ontzorgd. Deni en Jeroen stonden altijd klaar voor vragen die wij hadden en adviseerden ons erg goed. Ze namen altijd... Wij hebben een hele goede ervaring gehad met Viisi waarbij wij volledig werden ontzorgd. Deni en Jeroen stonden altijd klaar voor vragen die wij hadden en adviseerden ons erg goed. Ze namen altijd de tijd om ons door het hele proces te leiden wat resulteerde in een hele positieve en vrijwel stress-loze hypotheekaanvraag procedure. Wij raden Viisi dan ook zeker aan!

Reactie Viisi:

Fijn om te horen! Jullie ook bedankt voor de prettige samenwerking. groet, Deni

Luc

Ik ben geholpen door Jantien, van Viisi. Ze is echt geweldig. Uitstekende kennis van de markt en het proces, zeer betrokken en proactief. En als kers op de taart, leuk om een gesprek mee te hebben!... Ik ben geholpen door Jantien, van Viisi. Ze is echt geweldig. Uitstekende kennis van de markt en het proces, zeer betrokken en proactief. En als kers op de taart, leuk om een gesprek mee te hebben! Ze heeft een cruciale rol gespeeld bij het regelen van mijn hypotheek. Ik had het niet zonder haar gekund.

Reactie Viisi:

Hi Luc, bedankt voor de mooie review, het was heel fijn om samen met jou aan je hypotheek te werken. Veel woonplezier!
Jantien

Milou

We zijn vanaf de kennismaking tot na de aankoop van ons huis heel goed geholpen door Viisi! De communicatie is top en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Reactie Viisi:

Hoi Milou, dank je wel voor je review! Veel plezier in jullie woning! Groet, Marc

Nina

Onze ervaring met Visii was super! We zijn door Marc heel goed geholpen. De communicatie was gedurende het gehele proces snel en helder. Ook nadat de hele hypotheekaanvraag al geregeld was en we nog... Onze ervaring met Visii was super! We zijn door Marc heel goed geholpen. De communicatie was gedurende het gehele proces snel en helder. Ook nadat de hele hypotheekaanvraag al geregeld was en we nog een paar kleine vragen hadden, bleef Marc benaderbaar. Marc en Visii hebben ons volledig ontzorgd gedurende het gehele proces van de hypotheekaanvraag.

Reactie Viisi:

Hoi Nina, dank je wel voor je review! Fijn dat jullie zijn met onze hulp! Groet, Marc

Lotte Jeursen

Heel erg veel gehad aan het advies van Viisi (eerder Robert, later Brent). Deskundig advies, prettige gesprekken en altijd ruimte voor vragen. Ze waren ook heel bereikbaar en ook bij sommige... Heel erg veel gehad aan het advies van Viisi (eerder Robert, later Brent). Deskundig advies, prettige gesprekken en altijd ruimte voor vragen. Ze waren ook heel bereikbaar en ook bij sommige haastklussen kreeg ik altijd snel antwoord. Superfijn bedrijf en zou hier de volgende keer zeker weer voor kiezen!

We zijn erg tevreden over Viisi. Ze hebben ons goed geholpen en begeleid in het proces om een hypotheek te krijgen.

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review en heel graag gedaan. Alvast veel woonplezier in jullie nieuwe huis! Groetjes, Brent

Absoluut een aanrader! De dienstverlening van Viisi is duidelijk, snel en behulpzaam. De hypotheekaanvraag voor onze eerste koopwoning was binnen een week geregeld. Onze adviseur was altijd direct... Absoluut een aanrader! De dienstverlening van Viisi is duidelijk, snel en behulpzaam. De hypotheekaanvraag voor onze eerste koopwoning was binnen een week geregeld. Onze adviseur was altijd direct beschikbaar voor vragen en ondersteunde ons voor en tijdens de aanvraag bij elke stap.

Heel blij mee! Kan het zeker aanraden

Hoi Thamar,
Bedankt voor de review, veel plezier in jullie nieuwe huis!
Groet, Rutger - Viisi