Viisi

Goed geholpen door Viisi. Andrew heeft ons op een zeer prettige en kundige manier geholpen!

Andrew had aandacht voor onze behoeften en was altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden!

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Andrew

Steve

Uitstekend

Hoi Steve, bedankt voor deze beoordeling! Groet, Marc

Remco Hultink

Onze ervaring met Viisi (en met Marc Meulhof in het bijzonder) is als zeer positief te omschrijven. Viisi heeft ons enorm geholpen in het hele proces voor het verkrijgen van een hypotheek en al het... Onze ervaring met Viisi (en met Marc Meulhof in het bijzonder) is als zeer positief te omschrijven. Viisi heeft ons enorm geholpen in het hele proces voor het verkrijgen van een hypotheek en al het advies dat hierbij komt kijken. Wij voelden ons in ieder geval heel erg bijgestaan en konden vrijwel op alle momenten contact opnemen voor eventuele vragen. Dat hebben wij als zeer fijn ervaren.

Reactie Viisi:

Hoi Remco, super om te horen dat jullie zo blij zijn met onze hulp! Alvast veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet, Marc

Ludo Karelse

Onwijs fijn, snel, gedetailleerd en persoonlijk geholpen door Andrew van Viisi. Mijn hypotheekaanvraag was binnen 3(!!) dagen rond. Absoluut een aanrader!

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review, groetjes Andrew

Zeer goed geadviseerd over mijn hypotheek door Andrew! Heel fijn dat hij een aantal zorgen kon wegnemen. Waren altijd bereikbaar voor vragen en/of extra uitleg of achtergrond informatie. Zeer... Zeer goed geadviseerd over mijn hypotheek door Andrew! Heel fijn dat hij een aantal zorgen kon wegnemen. Waren altijd bereikbaar voor vragen en/of extra uitleg of achtergrond informatie. Zeer tevreden, en kan anderen Viisi zeker aanraden!

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review, groetjes Andrew

Sabine Scheffer

We zijn super goed geholpen door Niels bij het hele proces van een hypotheek afsluiten. Hij luisterde goed naar onze behoeftes, kon duidelijk uitleggen wat bepaalde keuzes inhielden en heeft ons... We zijn super goed geholpen door Niels bij het hele proces van een hypotheek afsluiten. Hij luisterde goed naar onze behoeftes, kon duidelijk uitleggen wat bepaalde keuzes inhielden en heeft ons heel veel werk uit handen genomen.

Hoi Sabine,
Veel dank voor de mooie review. Ik wens jullie het allerbeste in jullie nieuwe huis!
Niels Lengers

Thomas van Rooijen

Erg prettige ervaring! Viisi is duidelijk, snel en communiceert duidelijk. Wij zijn stap voor stap door het hypotheek proces genomen.

Hi Thomas,
Fijn dat jullie de samenwerking ook als prettig ervaren hebben! Ik wens jullie het allerbeste in jullie nieuwe huis!
Groet Anne

Fijn om snel te schakelen, aanvraag was snel geregeld en fijn dat er bij benodigde documenten ook uitleg staat wat het inhoudt.

Marlieke

Goed advies, geeft de juiste informatie om gegronde keuze te maken. Erg vriendelijke contactpersoon die goed bereikbaar was

Hoi Marlieke,
Dank voor de mooie review! Blij dat ik je goed heb kunnen helpen. Veel plezier in de nieuwe woning!
Niels Lengers

S Heijnis

Snel, kundig & professioneel

Reactie Viisi:

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, Andrew