Viisi

Eva Benderdouch

We zijn ontzettend goed geholpen door Viisi al voor de tweede keer. Arjen en de rest van het team en de werkwijze van Viisi zorgt ervoor dat je zowel inhoudelijk zeer goed wordt geadviseerd waardoor... We zijn ontzettend goed geholpen door Viisi al voor de tweede keer. Arjen en de rest van het team en de werkwijze van Viisi zorgt ervoor dat je zowel inhoudelijk zeer goed wordt geadviseerd waardoor je alles goed kan afwegen. Verder is het systeem heel praktisch, weet je duidelijk wat er nog moet gebeuren en is er een snelle verwerking. Niks dan lof!

Hoi Eva en Robert,
Dat is heel leuk om te horen! Heel veel plezier met jullie mooie nieuwe woning!
Hartelijke groeten,
Arjen en de rest van het Viisi team

Uitstekend en professioneel geholpen door Viisi

Heel duidelijk advies en grondig. Snelle reactie op mail- of telefooncontact. Heel fijn geholpen

Reactie Viisi:

Dank voor je review en veel geluk in de nieuwe woning! Mvgr, Daan

Leon Voorrips

Duidelijke communicatie en er word snel gereageerd. Ondanks mijn gebrek aan voorkennis over de koop van een eerste huis heeft Niels L. van Viisi mij hier enorm goed doorheen geholpen, te hulp... Duidelijke communicatie en er word snel gereageerd. Ondanks mijn gebrek aan voorkennis over de koop van een eerste huis heeft Niels L. van Viisi mij hier enorm goed doorheen geholpen, te hulp geschoten en ingelicht over alles wat hierbij kwam kijken. Ik had nooit het idee dat ik voor een nare verassing stond, heel transparant en geduldig met klanten die soms net wat meer uitleg nodig hebben.

Hoi Leon,
Dank voor de mooie review! Heel veel plezier in de nieuwe woning!
Niels Lengers

Mijn ervaring met Viisi is zeer positief. Altijd zeer klantvriendelijk, goede en duidelijke communicatie, goed bereikbaar en een goed digitaal systeem wat helpt het proces te doorlopen.

Reactie Viisi:

Dank voor de mooie review! Veel plezier in de nieuwe woning!
Niels Lengers

Prettige, kundige en vlotte hypotheekadviseur.

Reactie Viisi:

Bedankt voor de review en de prettige samenwerking!
Gr, Robert

Sofie

Niels heeft me ontzettend goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste appartement. Als starter voel je je soms verloren in alle documentatie en financiële gedoe --- maar dankzij de goede opvolging... Niels heeft me ontzettend goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste appartement. Als starter voel je je soms verloren in alle documentatie en financiële gedoe --- maar dankzij de goede opvolging van Niels en het duidelijke stappenplan van Viisi (ook een efficiënt online platform) zijn we samen vlot door alles heen gegaan zonder al te veel stress. Niels geeft steeds duidelijk en helder advies. Ik kon hem alle vragen stellen en hij denkt vooruit met jouw situatie. Viisi en Niels als hypotheekadviseur kan ik zeker aanraden aan elke starter!

Hoi Sofie,
Dankjewel voor de mooie review. Blij dat ik je goed heb kunnen helpen. Alvast veel plezier in jouw nieuwe appartement!