Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Richard

Heel goede ontvangst zeer goede uitleg. En je wordt echt gerustgesteld door de medewerkers en arts.

Heb je nog tips voor ons?

Ga vooral op deze manier door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden, heel erg bedankt voor deze review Richard! Erg fijn om te lezen dat jouw bezoek aan onze kliniek zo prettig is verlopen en dat onze collega's jou ook echt op je gemak hebben... Wat een mooie woorden, heel erg bedankt voor deze review Richard! Erg fijn om te lezen dat jouw bezoek aan onze kliniek zo prettig is verlopen en dat onze collega's jou ook echt op je gemak hebben weten te stellen.

Renate Hermsen-Driessen

Prettig, vooral de geruststellende woorden, die ook waar worden gemaakt!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Renate! En wat fijn om te lezen dat onze collega's je zo gerust hebben weten te stellen. De behandeling is een erg belangrijk onderdeel, maar wij vinden het... Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Renate! En wat fijn om te lezen dat onze collega's je zo gerust hebben weten te stellen. De behandeling is een erg belangrijk onderdeel, maar wij vinden het ook heel erg belangrijk dat jij met een goed en gerust gevoel onze kliniek verlaat, dat is waar wij het voor doen!

Marga

Uiterst comfortabel

nee, alles was prima

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Marga! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling uiterst comfortabel is geweest. Dat is waar wij het voor doen!

Wioletta Herda

Echt geweldig

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Wioletta! Hier krijgen wij nou een lach van op ons gezicht :)

Robin Cornelissen

Na erg bang te zijn voor de tandarts ben ik hier erg op mijn gemak gesteld.

Heb je nog tips voor ons?

Nee. Alles is na wens verlopen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Robin! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen en je door de behandeling heen hebben kunnen helpen. Dat is waar... Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Robin! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen en je door de behandeling heen hebben kunnen helpen. Dat is waar wij het voor doen!
Geniet nu maar vooral van je mooie nieuwe glimlach :)

Zeer prettig. Fijne mensen en duidelijk.

Op dit moment niet.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je er zo'n prettig gevoel aan hebt overgehouden en dat alles duidelijk was voor je.

Jan van Velzen

Goed, buiten het uurtje wachttijd om.

Heb je nog tips voor ons?

Wat tijdschriften neerleggen wanneer het wachten zo lang duurt.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je reactie Jan! En uiteraard excuses voor de uitloop. In verband met de huidige coronamaatregelen liggen er op dit moment geen tijdschriften in onze wachtkamer, maar zodra dit weer mag,... Bedankt voor je reactie Jan! En uiteraard excuses voor de uitloop. In verband met de huidige coronamaatregelen liggen er op dit moment geen tijdschriften in onze wachtkamer, maar zodra dit weer mag, zullen we dit uiteraard weer doen om het wachten wat “leuker” te maken.
In ieder geval fijn om te lezen dat de verdere behandeling goed is gegaan :)

Lilian Kluijt

Als zéér prettig

Vooral zo doorgaan

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Lilian! Heel erg fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek, daar doen wij het voor! :)

N. Akgun

Geen begrip voor spanning / tandarts vult de hulpvraag zelf in.

Heb je nog tips voor ons?

Erop letten dat de klant/patiënt niet in de buurt is wanneer je als specialist je assistente laat weten 'dat de patiënt er ook een punt van kan maken' (en nee niet vriendelijk bedoeld door de... Erop letten dat de klant/patiënt niet in de buurt is wanneer je als specialist je assistente laat weten 'dat de patiënt er ook een punt van kan maken' (en nee niet vriendelijk bedoeld door de tandarts). Volgens mij is het juist de bedoeling bij VieDenta kliniek om zo weinig mogelijk spanningen te ervaren.

Beste mevrouw Akgun,
Heel erg bedankt voor uw reactie!
Beste mevrouw Akgun,
Heel erg bedankt voor uw reactie!
Wij hechten erg veel waarde aan de mening van onze patiënten en stellen het dan ook zeer op prijs wanneer wij waardevolle feedback ontvangen. Vanuit deze feedback kunnen wij onze dienstverlening zo klantvriendelijk mogelijk inrichten.

Echter betreurt het ons zeer dat u zo’n negatieve ervaring heeft gehad binnen onze kliniek. Wij zien graag dat iedereen met een glimlach onze kliniek verlaat en vinden het dan ook heel erg vervelend dat dit voor u zeker niet is gebeurd.
Om wat meer inzicht te krijgen in de zaken die naar uw mening niet goed zijn verlopen, zouden wij graag verder met u in gesprek gaan, om op deze manier te achterhalen waar het precies mis is gegaan en op welke manier wij hiervan kunnen leren voor de toekomst.
Wij hopen graag samen tot een oplossing te kunnen komen!
Groet,
Team VieDenta Kliniek

Susan Willems

Heel erg goed

Nee niet echt

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor het mooie compliment Susan! :)