Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

N. Akgun

Geen begrip voor spanning / tandarts vult de hulpvraag zelf in.

Heb je nog tips voor ons?

Erop letten dat de klant/patiënt niet in de buurt is wanneer je als specialist je assistente laat weten 'dat de patiënt er ook een punt van kan maken' (en nee niet vriendelijk bedoeld door de tandarts). Volgens mij is het juist de bedoeling bij VieDenta kliniek om zo weinig mogelijk spanningen te ervaren.

Reactie VieDenta Kliniek:

Beste mevrouw Akgun,
Heel erg bedankt voor uw reactie!
Wij hechten erg veel waarde aan de mening van onze patiënten en stellen het dan ook zeer op prijs wanneer wij waardevolle feedback ontvangen. Vanuit deze feedback kunnen wij onze dienstverlening zo klantvriendelijk mogelijk inrichten.

Echter betreurt het ons zeer dat u zo’n negatieve ervaring heeft gehad binnen onze kliniek. Wij zien graag dat iedereen met een glimlach onze kliniek verlaat en vinden het dan ook heel erg vervelend dat dit voor u zeker niet is gebeurd.
Om wat meer inzicht te krijgen in de zaken die naar uw mening niet goed zijn verlopen, zouden wij graag verder met u in gesprek gaan, om op deze manier te achterhalen waar het precies mis is gegaan en op welke manier wij hiervan kunnen leren voor de toekomst.
Wij hopen graag samen tot een oplossing te kunnen komen!
Groet,
Team VieDenta Kliniek