Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Angelica

Geweldig en zeer geduldig geholpen!
Zeer complex gebit, toch mooi geworden!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie reactie Angelica! Fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent met het uiteindelijke resultaat van je nieuwe gebit. Wij gaan bij VieDenta Kliniek graag de uitdaging aan om ook voor... Bedankt voor je mooie reactie Angelica! Fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent met het uiteindelijke resultaat van je nieuwe gebit. Wij gaan bij VieDenta Kliniek graag de uitdaging aan om ook voor complexere gebitten de best passende oplossing te bedenken, dus het doet ons erg goed om te lezen dat jij ook echt tevreden bent met het resultaat. Daar doen wij het voor :)

Ilona Boots

Zeer goed! Wat een fantastische manier om mensen met angst voor de tandarts te helpen. Goede begeleiding, duidelijk plan en zeer tevreden met het resultaat.

Heb je nog tips voor ons?

Blijf zoals jullie zijn, met hart voor jullie patiënten.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie reactie Ilona! Zo fijn om te lezen dat we jou op zo'n prettige manier hebben mogen helpen, dat geeft ons ook een heel erg goed gevoel! Wij gaan zeker op deze manier... Heel erg bedankt voor je mooie reactie Ilona! Zo fijn om te lezen dat we jou op zo'n prettige manier hebben mogen helpen, dat geeft ons ook een heel erg goed gevoel! Wij gaan zeker op deze manier verder om zoveel mogelijk patiënten dat vertrouwde gevoel mee te kunnen geven. Dat is waar wij het voor doen :)

Prettig van kennismaking tot behandeling

Ik zie geen verbeterpunten

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg belangrijk dat onze patiënten gedurende het gehele proces een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en vinden het dan ook heel erg fijn... Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg belangrijk dat onze patiënten gedurende het gehele proces een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en vinden het dan ook heel erg fijn om te lezen dat dit zo is geweest :)

Malika Essalhi

Mijn eerste bezoek was heel goed ik ze hebben mijn alle aandacht gegeven die ik nodig had

Heb je nog tips voor ons?

Nee jullie doen het heel goed

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Malika! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek en dat je met alle nodige aandacht bent geholpen. Dat is waar wij... Bedankt voor deze mooie review Malika! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek en dat je met alle nodige aandacht bent geholpen. Dat is waar wij het voor doen, om onze patiënten met de juiste aandacht weer die lach op het gezicht te bezorgen :)

Geweldig!!

Nee, ga zo door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review! Zulke enthousiaste reacties doen ons heel erg goed. Zeker omdat we onze patiënten zo graag weer dat vertrouwen in de tandarts teruggeven :)
Team VieDenta...

Janneke

Als heel prettig. Zeer vriendelijke medewerkers(sters)

nee. Alles was prima

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze... Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze collega's.

Super

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review! Zo fijn om te lezen dat je een super ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Dat geeft ons ook een goed gevoel!
Geniet nu vooral van je glimlach...
Geniet nu vooral van je glimlach :)

Goed begeleid

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor de mooie review! Heel erg fijn dat je zo'n goede begeleiding hebt gehad in onze kliniek.

Glenn Neervoort

Heel erg fijn. Normaal heel erg angstig voor de tandarts jullie hebben me daarbij echt top geholpen

Heb je nog tips voor ons?

Jullie doen het erg goed

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden Glenn, heel erg bedankt! En geweldig om te lezen dat wij jou hebben kunnen helpen in het proces van het overwinnen van jouw angst voor de tandarts.
Ga nu vooral zo door en...
Ga nu vooral zo door en laat die mooie glimlach aan iedereen zien! :)

Jac Linssen

Super.

Heb je nog tips voor ons?

Iets meer aandacht voor mijn angst mn bij het happen. Was weinig tot geen aandacht voor.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Jac! Fijn om te lezen dat de behandeling super is verlopen. En daarnaast ook heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze... Heel erg bedankt voor je mooie review Jac! Fijn om te lezen dat de behandeling super is verlopen. En daarnaast ook heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten van begin tot eind een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en wij gaan hier in de toekomst dan ook zeker nog beter op letten.