Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Janneke

Als heel prettig. Zeer vriendelijke medewerkers(sters)

nee. Alles was prima

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze... Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze collega's.

Super

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review! Zo fijn om te lezen dat je een super ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Dat geeft ons ook een goed gevoel!
Geniet nu vooral van je glimlach...
Geniet nu vooral van je glimlach :)

Goed begeleid

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor de mooie review! Heel erg fijn dat je zo'n goede begeleiding hebt gehad in onze kliniek.

Glenn Neervoort

Heel erg fijn. Normaal heel erg angstig voor de tandarts jullie hebben me daarbij echt top geholpen

Heb je nog tips voor ons?

Jullie doen het erg goed

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden Glenn, heel erg bedankt! En geweldig om te lezen dat wij jou hebben kunnen helpen in het proces van het overwinnen van jouw angst voor de tandarts.
Ga nu vooral zo door en...
Ga nu vooral zo door en laat die mooie glimlach aan iedereen zien! :)

Jac Linssen

Super.

Heb je nog tips voor ons?

Iets meer aandacht voor mijn angst mn bij het happen. Was weinig tot geen aandacht voor.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Jac! Fijn om te lezen dat de behandeling super is verlopen. En daarnaast ook heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze... Heel erg bedankt voor je mooie review Jac! Fijn om te lezen dat de behandeling super is verlopen. En daarnaast ook heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten van begin tot eind een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en wij gaan hier in de toekomst dan ook zeker nog beter op letten.

dionne ruijs

Heel goed

nee ga zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Dionne! Een fijne ervaring en een grote glimlach bij onze patiënten, dat is waar wij het voor doen :)

Jeu Geurts

Zeer positief!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie reactie Jeu, zo fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad binnen onze kliniek! Een glimlach op het gezicht van onze patiënten brengen, dat is waar wij het voor doen!... Wat een mooie reactie Jeu, zo fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad binnen onze kliniek! Een glimlach op het gezicht van onze patiënten brengen, dat is waar wij het voor doen! :)

Everlien Krouwel

Zeer fijn, het is er rustig.
Deskundige assistenten, vakkundige tandarts. Stralen vertrouwen, vakkundigheid en rust uit.
Communicatie onderling is goed en leuk.
Tussendoor tijd voor...
Zeer fijn, het is er rustig.
Communicatie onderling is goed en leuk.
Tussendoor tijd voor humor onderling, wat voor een ontspannen sfeer zorgt.
Zeer tevreden over het resultaat.
Vanaf het 1e telefonisch contact tot het afsluiten van de behandeling, alles is goed geregeld.

Heb je nog tips voor ons?

Ivm druk bezochte praktijk is het inplannen van behandeling /vervolg afspraak wat langer.
De oorzaak kan ook aan bezetting ivm vakantie periode hebben gelegen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Everlien! En heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij nemen graag alle tijd voor alle... Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Everlien! En heel erg fijn om te lezen dat jij zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij nemen graag alle tijd voor alle behandelingen en zijn ervan overtuigd dat een onderlinge prettige sfeer een rustgevende en goede uitwerking heeft op onze patiënten. Heel fijn dat jij dit dus ook zeker zo ervaren hebt!
Het klopt dat het op dit moment wat drukker is in onze kliniek i.v.m. de vakantieperiode. Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk patiënten zo snel mogelijk te kunnen behandelen, maar wij blijven uiteraard wel alle tijd en aandacht geven aan iedereen die dit nodig heeft :)

peter achten

Ik was in het begin heel bang wat er op me af zou komen maar ik werd snel gerust gesteld door jullie leuke en aardige medewerkers en de tandarts

Heb je nog tips voor ons?

niet zo snel bij de mensen weg lopen na de behandeling 5minuten misschien iets aan horen wat patiënten te vragen hebben aan de tandarts

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter! Erg fijn om te lezen dat onze medewerkers je zo op je gemak hebben weten te stellen. Wij weten natuurlijk als geen ander dat een bezoek aan de tandarts... Heel erg bedankt voor deze mooie review Peter! Erg fijn om te lezen dat onze medewerkers je zo op je gemak hebben weten te stellen. Wij weten natuurlijk als geen ander dat een bezoek aan de tandarts best spannend kan zijn en helpen je graag waar nodig. Wij zullen jouw tip dan ook zeker mee gaan nemen voor toekomstige behandelingen in onze kliniek, aangezien je als patiënt ook na je behandeling alle aandacht verdient om je laatste vragen te kunnen stellen.
Geniet nu vooral van je mooie nieuwe glimlach :)
Team VieDenta Kliniek

Als zeer prettig. Er wordt geluisterd naar je en men zoekt naar de beste oplossing.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie review, heel erg bedankt!