Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Een hele warme ontvangst, goede uitleg over de behandeling.

Heb je nog tips voor ons?

Wellicht standaard behandel plan ook per e-mail.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie eindbeoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij gaan je tips ook zeker meenemen in de... Heel erg bedankt voor deze mooie eindbeoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij gaan je tips ook zeker meenemen in de toekomstige verbetering van onze dienstverlening!

Stef bergervoet

Zeer aangenaam en vriendelijk

Ga zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie reactie Stef! Erg fijn om te lezen dat je het bezoek aan onze kliniek als aangenaam hebt ervaren en dat onze collega's vriendelijk waren. Wij gaan er in ieder geval... Heel erg bedankt voor deze mooie reactie Stef! Erg fijn om te lezen dat je het bezoek aan onze kliniek als aangenaam hebt ervaren en dat onze collega's vriendelijk waren. Wij gaan er in ieder geval ons uiterste best voor doen om op deze manier nog zoveel mogelijk patiënten te mogen ontvangen.

Hans Berrevoets

Erg goed. De relaxte sfeer spreekt mij erg aan.

Heb je nog tips voor ons?

Blijf doorgaan op deze weg

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling Hans! Heel fijn om te lezen dat je de sfeer binnen onze kliniek als relaxt hebt ervaren, wij doen graag ons uiterste best om patiënten zo'n prettig mogelijk... Bedankt voor deze mooie beoordeling Hans! Heel fijn om te lezen dat je de sfeer binnen onze kliniek als relaxt hebt ervaren, wij doen graag ons uiterste best om patiënten zo'n prettig mogelijk gevoel te geven gedurende de behandelingen. Wij gaan er dan ook zeker voor om op deze manier door te blijven gaan :)

Nina

Zeer goed

Ik heb geen

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie beoordeling Nina, fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je behandeling bij onze kliniek!

Marc

Alles verloopt erg prettig en ben zeer tevreden.

nee

Ruben

Zeer professioneel geholpen, ook het feit dat een behandelend tandarts niet alleen de feiten onderzoekt, maar ook zijn eigen ervaring laten meewegen in een passende behandeling.

N.v.t.

Liesanne Bevort

Geweldige ervaring alles duidelijk uitgelegd Jammer dat ik maar een gebit heb, ziet er werkelijk prima uit als in niets zeg valt het niet op en zo moet dat als het ter strake komt prijs in Julie... Geweldige ervaring alles duidelijk uitgelegd Jammer dat ik maar een gebit heb, ziet er werkelijk prima uit als in niets zeg valt het niet op en zo moet dat als het ter strake komt prijs in Julie kliniek aan.

Ö

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie woorden! Daar doen we het voor, om jou weer die lach op het gezicht te bezorgen. Geniet van je mooie, nieuwe gebit :)

Ayden Pijnenburg

Zeer positief. Van de intake tot de nazorg. Heel respectvol, kalm en doortastend.

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie reactie! Fijn dat we je zo'n positief gevoel hebben kunnen geven, dat is waar we het voor doen.

Daniel Sathiady

Zeer positief, de praktijk straalt professionaliteit uit en iedereen was zeer behulpzaam en attent. Dik compliment voor het hele team.

Geen tips

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Erg fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Geniet van je mooie nieuwe glimlach (en dan genieten wij van de... Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Erg fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Geniet van je mooie nieuwe glimlach (en dan genieten wij van de heerlijke chocola die we van je hebben ontvangen :) )