Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Zeer prettig. Men neemt de tijd, er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!

Marian

Erg goed! Ik had deze stap veel eerder moeten zetten. Dikke merci voor het team dat mij zo goed heeft geholpen. Jullie zijn toppers!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie reactie Marian! Super dat je de stap hebt gezet en dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek.

Anky

Nadat ik jaren niet meer bij de tandarts ben geweest vanwege mijn angst, vertelde een vriendin mij over VieDenta Kliniek. Ik heb de stap gezet en een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek. Dit... Nadat ik jaren niet meer bij de tandarts ben geweest vanwege mijn angst, vertelde een vriendin mij over VieDenta Kliniek. Ik heb de stap gezet en een afspraak gemaakt voor een adviesgesprek. Dit voelde meteen zo vertrouwd dat ik zonder aarzelen ben gestart aan mijn behandeling. Iedereen binnen de kliniek is zo begripvol en denkt echt met je mee. Ik ben zo blij dat ik de stap heb durven zetten!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze beoordeling Anky! Heel erg fijn om te lezen dat je de eerste stap hebt durven zetten en dat wij je het vertrouwen weer terug hebben kunnen geven.

Henk Wolthuis

Erg prettig, lieve zorgzame en vriendelijke mensen die ondanks mijn angst mij heel erg op mijn gemak stelden.

Heb je nog tips voor ons?

Ja, ik wacht nog steeds op een uitnodiging voor mijn klik gebit.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je reactie Henk! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen tijdens het behandeltraject. Wij gaan meteen aan de slag met het inplannen van... Heel erg bedankt voor je reactie Henk! Erg fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben kunnen stellen tijdens het behandeltraject. Wij gaan meteen aan de slag met het inplannen van een afspraak voor je klikgebit en zullen spoedig contact met je opnemen!

Prima. Vriendelijk personeel, fijne bejegening.

Heb je nog tips voor ons?

Misschien ongeveer een week na de narcosebehandeling even telefonisch informeren hoe het gaat en of er nog vragen zijn.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en de goede tips! Ondertussen worden alle patiënten inderdaad de dag na de behandeling gebeld om te vragen hoe het gaat. Wij merken dat patiënten hier erg... Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en de goede tips! Ondertussen worden alle patiënten inderdaad de dag na de behandeling gebeld om te vragen hoe het gaat. Wij merken dat patiënten hier erg veel waarde aan hechten en zorgen er graag voor dat de behandeling van het begin tot aan het einde prettig verloopt.

Goed. Lieve mensen met begrip voor mijn angst

Heb je nog tips voor ons?

Graag had ik vantevoren geweten dat witte vullingen lang gevoelig blijven (heb zelf een zeer gevoelig gebit nl) en miste wel een telefoontje na de behandeling hoe het ging na de narcose maar dat... Graag had ik vantevoren geweten dat witte vullingen lang gevoelig blijven (heb zelf een zeer gevoelig gebit nl) en miste wel een telefoontje na de behandeling hoe het ging na de narcose maar dat zijn dan ook echt tips en zeer zeker geen klacht!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en de feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je behandeling. Wij zorgen er graag voor dat onze patiënten een zo prettig... Bedankt voor deze mooie beoordeling en de feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je behandeling. Wij zorgen er graag voor dat onze patiënten een zo prettig mogelijke behandeling krijgen in onze kliniek en wij gaan dan ook zeker met jouw feedback aan de slag.

Ans

Erg fijn! Door mijn angst was het een moeilijke stap om een afspraak te maken. Hier hebben ze alle begrip voor en het voelde al snel vertrouwd. Ik ben blij dat ik deze stap heb gemaakt! Nu kan ik... Erg fijn! Door mijn angst was het een moeilijke stap om een afspraak te maken. Hier hebben ze alle begrip voor en het voelde al snel vertrouwd. Ik ben blij dat ik deze stap heb gemaakt! Nu kan ik weer lachen zonder me te schamen:)

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie beoordeling Ans! Erg goed dat je de stap hebt durven zetten om een afspraak te maken bij onze kliniek. Geniet van je nieuwe glimlach :)

Robbert

Heel begripvol en professioneel

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je beoordeling Robbert!

Henri

Super! Ik ben voor een All-on-4 geweest en de gehele behandeling, van implantaten plaatsen tot de uiteindelijke bruggen is geweldig verlopen. Chapeau aan het hele team!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Henri! erg fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Geniet van je nieuwe stralende glimlach!

Een hele warme ontvangst, goede uitleg over de behandeling.

Heb je nog tips voor ons?

Wellicht standaard behandel plan ook per e-mail.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie eindbeoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij gaan je tips ook zeker meenemen in de... Heel erg bedankt voor deze mooie eindbeoordeling! Erg fijn om te lezen dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek. Wij gaan je tips ook zeker meenemen in de toekomstige verbetering van onze dienstverlening!