Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Piet ten Haaf. Nieuw Bergen.

Heel goed. Goede service en afspraken die kloppen. Goede uitleg van de behandeling met respect voor de patiënt.

Heb je nog tips voor ons?

Vooral het communiceren met de patiënt / klant is uitermate belangrijk. Dat doen jullie goed. Houd dit vast !!!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Piet! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling en alles eromheen zo goed is gegaan. Wij hechten veel waarde aan een duidelijke en prettige communicatie met onze... Bedankt voor deze mooie review Piet! Heel erg fijn om te lezen dat de behandeling en alles eromheen zo goed is gegaan. Wij hechten veel waarde aan een duidelijke en prettige communicatie met onze patiënten en worden er dan ook heel blij van om te lezen dat dit ook zeker zo is ervaren. Dit is waar wij het voor doen :)

W.E.Driessen

Zeer goed.Prima personeel

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Heel erg fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen :)

Silvua Gietemans

Zeer goed

Nee

Peter van der Maden

Heel goed.

Ga zo door.

Paula Dings

Zo blij dat ik bij VieDenta kliniek terecht ben gekomen. Het adviesgesprek tot en met de behandeling heel zacht en lief ontvangen. Precies wat ik nodig heb als hoog gevoelig persoon.

Heb je nog tips voor ons?

Ga vooral zo door op deze weg. Alles onder 1 dak. Super!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Paula! Heel erg fijn dat wij jou hebben mogen helpen en dat je er zo'n prettig gevoel aan hebt overgehouden. Nu vooral genieten van die mooie glimlach :)

Frank55

Zeer prettig

Heb je nog tips voor ons?

blijf doorgaan in de klantvriendelijkheid, betrokkenheid en kwaliteit

Heel fijn ontvangst, heel duidelijk en je weet meteen waar je aan toe bent. Ik heb eindelijk een mooie glimlach.

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie review, heel erg bedankt hiervoor! En zo fijn om te lezen dat je eindelijk kunt genieten van een mooie glimlach :)

Als prettig en vriendelijk.

Nee

Kalm, efficient, zorgzaam

nee

Zeer positief

Heb je nog tips voor ons?

Ga zo door! Telefonische bereikbaarheid verbeteren!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review en de tip!