Contact met medewerkers
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Heel prettig. Vriendelijk personeel

Naomi Vd velden

Prettig , eerlijk , vriendelijk en meedenkend. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld en ik zou echt iedereen die twijfelt of er al lang tegenaan loopt aanraden hier naartoe te gaan.

Heb je nog tips voor ons?

Nee, hoop dat jullie nog lang zo door gaan

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review Naomi! Heel erg fijn dat wij jou hebben mogen helpen en dat je er zo'n prettig gevoel aan hebt overgehouden. Nu vooral genieten van die mooie glimlach!

Martijn

In één woord geweldig!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Martijn!

anne marie v den bogaard

Zeer goed voelden me er prettig

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Ronald Raats

Prettige ontvangst en deskundige begeleiding

Erg prettig

Nvt

P.H. Vervoort

Met spanning, positief

n.v.t.

Alles is uiteindelijk mee gevallen,

Heb je nog tips voor ons?

In coronatijd telefonisch slecht bereikbaar

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review! Heel erg fijn om te lezen dat het uiteindelijk zo is meegevallen, dat is altijd weer een fijne opluchting :) Het klopt inderdaad dat de telefonische bereikbaarheid... Bedankt voor deze mooie review! Heel erg fijn om te lezen dat het uiteindelijk zo is meegevallen, dat is altijd weer een fijne opluchting :) Het klopt inderdaad dat de telefonische bereikbaarheid tijdens corona niet optimaal is geweest. We hebben er uiteraard hard aan gewerkt om dit te verbeteren en momenteel is onze telefonische bereikbaarheid gelukkig dan ook weer stukken beter. Wij staan natuurlijk graag voor iedereen klaar, zowel per mail als telefoon en zorgen er dan ook voor dat dit zo optimaal mogelijk werkt!

Marcelkemps

Super

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Marcel! Heel erg fijn om te lezen dat alles zo super is verlopen voor jou :)

Heel erg fijn. Nemen de tijd voor je. Werd op mijn gemak gesteld. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je behandeling in onze kliniek. Van zulke mooie reacties krijgen wij ook een lach op ons gezicht... Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan je behandeling in onze kliniek. Van zulke mooie reacties krijgen wij ook een lach op ons gezicht :)