9.8/10
9.8/10

Pamela

Heb nog geen ervaring, ik ontdekte het op Facebook en werd nieuwsgierig.
Heb nog geen ervaring, ik ontdekte het op Facebook en werd nieuwsgierig.
Wat ontzettend leuk dacht ik, en heb gelijk stappen ondernomen om zo'n leuke video's voor mijn kleinkinderen te maken.
Ben zeer benieuwd naar hun toetjes.
Zelf omdat ik niet zo goed ben met computers ging er wat mis, en ik werd gelijk goed geholpen door Otto, mijn dank Otto.

Goede communicatie

Tip heb ik eigenlijk wel.
Heb dus 2x Dvd besteld, alleen kan ik niet zien voor welke kleinkids ze zijn.
Ideetje om papier met naam erbij te doen.

Rosemarie Bongaarts

Super leuke video een herinnering voor het leven

Het persoonlijke verhaal en de echtheid waarmee dit wordt verteld waardoor ons nichtje in tranen van blijdschap was
Ze kon het bijna niet geloven.....

Het is te leuk zo dus niet doen En nu met een nieuw verhaal echt zo leuk!

Peter Ottenheijm

Goed. Snel in levering, en bij probleempje snelle reactie en goed geholpen.

Zoals bovenaan beschreven

lydia Boots

Zeer snel en heel leuk samen spel. Had een dvd die bij mij niet goed werkte op mij tv de volgende dag al een nieuwe dvd gestuurd en die werkte wel top.

Snel geleverd

Nick

In een woord top!!

Professionele aanpak!

Geen verbeterpunten of tips

Laura Hogeveen

Super service, snelle reactie, vriendelijke mensen en snelle oplossingen. En hele blije kindjes met de altijd geweldige video’s

Perfecte service

Nvt

Pascal

Veel leuker wordt het niet! Die gezichten als Sinterklaas het over ze heeft. Alles over ze lijkt te weten. Dat is goud waard. Zelfs nu mijn jongste dochter niet meer in Sint geloofd wil ze toch nog... Veel leuker wordt het niet! Die gezichten als Sinterklaas het over ze heeft. Alles over ze lijkt te weten. Dat is goud waard. Zelfs nu mijn jongste dochter niet meer in Sint geloofd wil ze toch nog dolgraag de Video van Sint. De afgelopen jaren een groot succes geweest en dat zal het dit jaar ook vast weer worden. Ik beveel het iedereen aan!

Snelle reactie helpdesk. Geweldig concept.

Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen, dan vind ik dat 'het verhaal' wat minder is geworden t.o.v. een paar jaar geleden. Het wordt steeds lastiger om er een verhaal van te maken als er ook... Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen, dan vind ik dat 'het verhaal' wat minder is geworden t.o.v. een paar jaar geleden. Het wordt steeds lastiger om er een verhaal van te maken als er ook nog foto's moeten worden getoond en iedereen wordt voorgelezen uit het grote boek. Aan de andere kant merken de kinderen daar helemaal niets van ;-). Die zitten op hun naam te wachten en de verstopplek :-).

Krista de Boer

Geweldige productie

Alle informatie die ik zocht, staat op de website. Goede betaalbare prijs, perfecte kwaliteit

Peter Pot

Wat een super leuke idee!!

Alles!!!!

NVT

betty smits

Fantastisch bedrijf

goede communicatie, pakketje niet ontvangen .was voor kleindochter dus wou nieuwe bestellen kreeg gewoon binnen enkele dagen een nieuwe dvd thuis gestuurd zonder enige kosten ..

niks