9.8/10
9.8/10

Marina

Top product en top klantenservice!!

Top service! Klantenservice reageert heel snel naar mijn vraag

Niks

Marianne janssen

Wij hadden een video besteld, om aan te geven waar de pakjes lagen. Alles in gevuld van de kindjes, besteld en betaald. En over het hoofd gezien de vraag waar de pakjes lagen…. Oepsssss… maar zo... Wij hadden een video besteld, om aan te geven waar de pakjes lagen. Alles in gevuld van de kindjes, besteld en betaald. En over het hoofd gezien de vraag waar de pakjes lagen…. Oepsssss… maar zo snel geholpen! Uiteindelijk kon het aangepast worden, echt super!!

Snelle reactie via de mail

Pooh

Top service!

Goede klantenservice

Niets

Annemieke

Leuk gedaan

Dat je alles van te voren kon bekijken

0 jaar is niet perse een paar maanden en en babies eten ook nog geen snoep ;)

GERARD SCHOLTALBERS

Ik heb als opa twee keer een video laten maken voor kleinkinderen in Turijn.

Liedjes, verhaaltjes en uiteraard de authentieke sint video.
De video suggereert dat Sint de kinderen kent en op de hoogte is van hun situatie.

Bij het voorbereiden kunnen wij suggesties, foto's indienen. Ik weet niet precies hoe het werkte maar ik graag eerst een situatieschets willen maken. Dus kinderen wonen in Italië en spreken... Bij het voorbereiden kunnen wij suggesties, foto's indienen. Ik weet niet precies hoe het werkte maar ik graag eerst een situatieschets willen maken. Dus kinderen wonen in Italië en spreken Italiaans
Dan zal sint nooit meer bij pizza eten zeggen ' voordat je het weet ga je Italiaans brabbelen of zoiets.
Want de kinderen spreken Italiaans. En hoe!
Dus dan wordt het echter als Sint zou zeggen: wat goed dat jullie mijn Nederlands zo goed verstaan!.
Dat heeft papa je goed geleerd.
Ja en als 2e verbeterpunt:
Ik heb de ouders als 3 en 4e persoon . Vraag mij b v. Iets uit hun wereld van werk etcetera. Nu vind ik ook en dat vond ook in 2020 het verhaal voor ouders niet kindniveau maar wat kinderlijk. En dat is niet de bedoeling. Ik zag mijn oudste kind van 5 kijken en denken: uhh wat vreemd zo zie ik mijn vader helemaal niet.
Het zijn juist de dingen die echtheid van de video sterker maken.
Het is geen kritiek op mijn grote vriend Sinterklaas maar bij de aanvrage kunnen sommige vragen of opdrachten wat scherper worden ondervraagd kost meer tijd maar dat heb ik er graag voor over.Het blijft een document voor later en sintvideo wordt nog zo vaak teruggekeken . Zelf heb ik hem 6-8 keer gezien. En vaak een brok in de keel. Ik kon vanuit Beuningen meekijken naar Turijn. Maar geen fotoos maken. En ik zag de koppies zo vaak ja knikken met zoveel vanzelfsprekende overtuiging. Vooral de jongste doerak. Hoe braaf in één keer.

studio sophia lee

Ze reageren snel en lossen het probleem keurig op. Ik had wat foto's in het filmpje gebruikt wat net niet helemaal mooi uitkwam. Kon probleemloos weer een nieuwe maken.

vriendelijk

Petra de Wit

Super snelle reactie op mijn mail en naar volle tevredenheid geholpen, ga zo door!

Snelle respons!

Ga zo door

anoniem

Goede klantenservice!

snel, zoeken een oplossing ook als is het niet eens hun fout.

ik heb geen verbeterpunten

Kenneth

Al vijf jaar op een rij tevreden klant

Snelle communicatie en mooie onvergetelijke momenten

Ilona Smeets

Heel fijn, alles goed geregeld en hele goede service, je wordt altijd goed geholpen

Als er iets niet duidelijk is kun je live met hun chatten of mailen.

Nee