9.8/10
9.8/10

Particulier Jan Guich

Ik heb zelf 28 jaar met veel plezier als sint mogen spelen. Grote shows neergezet met mijn team vijf jaar lang met Jochem van Gelder een show neergezet. Onze echte sint Bram 1x mogen vervangen dus... Ik heb zelf 28 jaar met veel plezier als sint mogen spelen. Grote shows neergezet met mijn team vijf jaar lang met Jochem van Gelder een show neergezet. Onze echte sint Bram 1x mogen vervangen dus ik weet hoeveel tijd het kost .... maar wat geweldig is jullie film. Een zeer nette sint prachtige pieten een super decor en wat is de film mooi in elkaar gezet. Lieve mense ik ben alweer klant voor 2023. Super gedaan sint en pieten en natuurlijk de mensen achter de schermen ook. Subliem.... ik zou zeggen zet de schoen en die zal vast rijkelijk gevuld worden. Dank je wel.

Prachtige Sint ziet er geweldig uit. Heel mooi sfeervol decor. Leuk verhaallijn. Prachtige spelers.

Ga zo door!!!!!!

Bas

Super!! Levert een geweldige sintvideo en zeer klantvriendelijk.

Zeer behulpzaam bij het kunnen herstellen van een door mij foutieve gemaakte video.

Een simpele manier om een gemaakt foutje te kunnen corrigeren ipv gratis een nieuwe video te laten maken.

Marianne

Heel goed

heel snelle reactie op vraag. De bereidheid om een door mijn gemaakte fout kosteloos te verbeteren

Iets meer uitleg over het programma in de introductie video

Leny van den Heuvel

Geweldig service-gericht bedrijf! Al 5 jaar lang een bestelling geplaatst tot volle tevredenheid!

Zéér goede service

Ga zo door.

Lisanne

Fijne ervaring. Mooie video en vriendelijke klantenservice

Snelle goede services

Is heel netjes allemaal

Hennie

In één woord geweldig!

Het gemak waarmee je door het menu gaat.

Monique

Kwaliteit zeer hoog en professioneel

Hoge kwaliteit

Geen het klopt allemaal

Diana Ossel

Snelle en super goede service

Duidelijk en gemakkelijk

Alma Lukkien

Ben heel erg tevreden over dit bedrijf. Toen de Video klaar was, stonden 2 foto’s niet op de juiste foto’s plek. Het was geen enkel probleem om geheel gratis een nieuwe aan te leveren. Een erg... Ben heel erg tevreden over dit bedrijf. Toen de Video klaar was, stonden 2 foto’s niet op de juiste foto’s plek. Het was geen enkel probleem om geheel gratis een nieuwe aan te leveren. Een erg klantvriendelijke reactie van dit bedrijf!!

Zeer klantvriendelijk en snel antwoord op een vraag

Nog iets duidelijker uitleg over de plaatsing van de foto’s

Mitchy Hulstein

Top bedrijf

Reageren snel en super netjes