9.8/10
9.8/10

Denise

Super snel en goed geholpen

Snelle reactie

Bij kinderen van 0 jaar, niet veel mogelijkheden om in te vullen.

Deborah

Fijne hulp

Ze hebben snel gehandeld en het probleem direct voor mij uitgezocht.

Albert

Genoten van elke minuut

Duidelijk

Alles is top

Yvonne en Theo

Een bijzonder goede ervaring. We hadden enkele problemen met het aanmaken van de video. De serviceafdeling heeft ons daar uitstekend mee geholpen en de problemen zeer correct opgelost.

uitstekende clientenservice

Corrie

Perfecte services, nadat ik een fout had gemaakt....gratis een nieuwe video en DVD opgestuurd gekregen

Perfecte services👍

Voor verzenden van je foto’s een mogelijkheid om het resultaat te kunnen bekijken....

Daniël

Echt ontzettend leuk gedaan. Mijn kinderen weten niet wat ze meemaken!

Leuke dienst met persoonlijke boodschappen van de Sint

Dat je weet welke foto bij welk praatje hoort zodat het overeenkomt.

Bibi

Elk jaar een hit! Echt de moeite waard om zo’n eigen film samen te laten stellen. Elk jaar weer een origineel verhaal en een groot succes bij de kinderen! Service is geweldig. Dit jaar een foutje... Elk jaar een hit! Echt de moeite waard om zo’n eigen film samen te laten stellen. Elk jaar weer een origineel verhaal en een groot succes bij de kinderen! Service is geweldig. Dit jaar een foutje gemaakt bij het uploaden van de foto’s. Snel een mail gestuurd en het werd direct opgelost. Ik kreeg een code om het filmpje kosteloos te vervangen. Echt een aanrader!

Toegankelijk en zeer prettige klantenservice

Desiree Gorissen

Al 7 jaar bestel ik hier de video van sint. Zeer tevreden erover. Ook de service is goed. Ik zou het iedereen aanbevelen. Leuk voor jong en oud !!

Goede service.
Snelle levering.
Kijkplezier

Anita

Super goed

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, heel leuk concept

Archana

Super!

Zeer behulpzaam en snel geholpen bij het kunnen herstellen van een door mij foutieve gemaakte video.

Misschien als je een optie 2x kiest(voor verschillende personen) dat je dan een andere tekst erbij kan kiezen.