9.8/10
9.8/10

Kim

Super!

Super leuke video. Elk jaar een nieuw verhaal. Bestelling heb je super snel binnen. En je kan naderhand nog wijzigingen aanbrengen mocht iets niet naar je zin zijn. Kinderen vinden het geweldig!

Rachelle

Fantastisch

Tweede jaar op rij besteld en wat is het fantastisch! Die blije snoetjes zijn het geld echt waard en het is zo mooi in elkaar gezet.

Niks

Sandra

Na een foutje van mijn kant supersnel opgelost. Zo blij dat we nu toch van deze leuke video kunnen genieten met ons gezin

Snel klaar en erg leuk!

Tine

Prachtig filmpje ontvangen. Er was een klein detail in de tekst van het filmpje waardoor het niet helemaal “klopte” in ons geval. Na contact op te nemen met de klantenservice werd naar een oplossing... Prachtig filmpje ontvangen. Er was een klein detail in de tekst van het filmpje waardoor het niet helemaal “klopte” in ons geval. Na contact op te nemen met de klantenservice werd naar een oplossing gezocht. Het filmpje werd gewijzigd waardoor het nu wel helemaal perfect is. Heel vlotte en vriendelijke communicatie, goede opvolging. En het resultaat is ontzettend mooi!

Sterke klantenservice, goede en snelle communicatie. Er wordt naar oplossingen gezocht. Prachtig filmpje

Niets, helemaal prima. En als er een probleem is wordt dit opgelost.

Janita

Erg leuke video. Heb een keer voor m'n volwassen dochter en schoonzoon gedaan en nu voor de 2 kleinkinderen van 4 en 6. Groot succes!

Prima van lengte
Zeer verzorgde uitstraling

Een sneak preview waar de foto's komen dan kun je nog beter kiezen welke je er in wil hebben.

Cindy Framke

Al een aantal jaren de video van Sint besteld en ieder jaar is het weer hartstikke leuk. Het is eigenlijk bij ons een beetje een traditie geworden. En supersnel geleverd. Dezelfde dag heb je de... Al een aantal jaren de video van Sint besteld en ieder jaar is het weer hartstikke leuk. Het is eigenlijk bij ons een beetje een traditie geworden. En supersnel geleverd. Dezelfde dag heb je de download al binnen. En de volgende dag de dvd. Echt zeker een aanrader

Ik zou het niet weten. Het is al top!

Tugba Kaya

WAUWWW!!

Een top filmpje met de beste service!

geen verbeterpunten

Marieke

Top!

Leuke video, snelle en vriendelijk reactie van Klantenservice toen kortingscode niet werkte

Nvt

Mariska Verwijs

Hele goede en snelle service.

Snel reactie van klantenservice

Keuze tussen zwarte Piet of roetveeg Piet. Dat is eerder zo geweest. Fijn dat je daarin zelf een keuze zou kunnen maken...

Sherida

Top