9.8/10
9.8/10

Geertje

Snel, makkelijk, heel leuk en zeer klantvriendelijk

Veel input aan te leveren dus ook echt een heel persoonlijk filmpje aan het einde!

Katrien

Wat een top service!!!
Wat een top service!!!
Ik ben heel blij met het snelle handelen van de klantenservice. Direct antwoord op de mail, altijd persoonlijk, en enorm meedenkend en dienstverlenend. Ze hebben een foutje kunnen verhelpen maar ook de video nog online verstuurd omdat het niet zeker is of de dvd op tijd aan komt.

Zo kan pakjes avond gewoon doorgaan, zonder stress!

Oplossingsgericht en heel service gericht

Mandy van Roessel

Geweldig, al twee jaar op een rij!

Snel, goedkoop, mooi en zelfs grappig. We hebben dit vorig jaar ook gekocht voor ons neefje, en het blijft echt een mooi magisch iets. De verhaallijn is ook zo leuk, voor de kids echt een avontuur!... Snel, goedkoop, mooi en zelfs grappig. We hebben dit vorig jaar ook gekocht voor ons neefje, en het blijft echt een mooi magisch iets. De verhaallijn is ook zo leuk, voor de kids echt een avontuur! Bedankt weer, topteam!

M. Koster

Super goed geholpen bij wijzigingen, snelle reactie

Snelle levering en hulp bij aanpassingen

Familie Janssen

Super leuke DVD voor een gezellige pakjes avond. Dit jaar kwam helaas de eerste DVD niet aan per post, na contact met de klantenservice dit probleem direct verholpen. Super goede service!

Super gebruiksvriendelijk om de DVD samen te stellen

Nee, ga zo door!

John Peters

Ze vinden het weer hartstikke leuk. Het geeft toch een extra dimensie aan deze leukste tijd van het jaar.
Vooral omdat Guus nog volop gelooft.

Het is op maat, de Sint is erg goed, kwaliteit is erg goed.

Ik zou het niet weten, de kinderen vinden het prachtig en ik vind het zelf ook erg goed.

Bram

Zeer goed

Leuk opgezet, veel aandacht aan besteed, goede ondersteuning door de servicedesk, mooi verteld

Soms is er toch nog wat herhaling wanneer kinderen dezelfde eigenschappen, smaak hebben. Probeer hier nog meer variatie in aan te brengen om exacte herhaling te voorkomen

johan

Fantastische service en verhaal
De dvd werkte niet op mijn laptop maar dit is zeer snel opgelost door video van de Sint
ik kreeg naar een paar uur een link om die te downloaden. Fantastische service en verhaal
ik kreeg naar een paar uur een link om die te downloaden.
zodat ik nog op tijd een sinterklaas feestje kon bouwen met de kleinkinderen.....top bedrijf

verhaal en service

Will Jonkers

Geweldig !,,,,

Wat een geweldige nazorg

Freerk Wieringa

Perfecte ervaring
Fantastische video!
We konden zelfs gratis een nieuwe video maken omdat we wat dingen niet goed hadden gedaan

Makkelijk en duidelijk