9.8/10
9.8/10

Loes

Heel leuk geworden! Goed alternatief voor de echte sint thuis!

Overzichtelijk

Ik begreep hetplaatsenvan de foto's niet zo goed waardoor ik fout had gemaakt. Die overigens snel hersteld kon worden. Misschien een voorbeeldfilmpje plaatsen?

Richard

Snelle reactie en perfecte oplossing

Snelle reactie

Joke Bakker

Vorig jaar al groot succes, dus dit jaar opnieuw. Super fijn dat ik nog correcties kon doorvoeren na het zien van de video.

Video van Sint een super leuk product en makkelijk samen te stellen.

Persoonlijke helden kunnen toevoegen?

Dassen

Prima verlopen.

Leuke video. Kleine fout, door niet opgeslagen aangepaste leeftijd, werd nog hersteld.

Zou fijn zijn als achter de inlog de keuzes van voorgaand jaar terug te vinden zouden zijn zodat je eenvoudig een andere keuze kunt maken een volgend jaar aangezien ingesproken teksten gelijk zijn.

C.S.

Geweldig, snel, goede klantenservice. Heel klantvriendelijk!

Reageren snel, geven de kans om de film aan te passen als iets niet klopt, makkelijk te maken, mooie film! Strakke beelden, geluid is goed. Goede afwisseling.

Klein foutje in de film (iets niet aangeklikt, maar zat wel in de film).

ruiter

Goede ervaring mee

Mooi in elkaar gezet

Misschien een optie voor extra personen.
Ik kwam in de problemen omdat ik 11 kleinkinderen wilde invoeren
De download daarom vertraagd maar werd op de dag opgelost door het bedrijf

Inge Hanekamp

Top ervaring! Ondanks fouten van mijn kant, werd alles in no time opgelost 😁‼️

Zo leuk alle foto’s van de kinderen te zien! Veel keuze uit de aangeboden sporten, hobby’s enz.

Misschien iets duidelijker vermelden waar de algemene foto’s bij te zien zijn (of ik heb het niet goed begrepen). Leuk een ‘herinnerings foto” te zien bij de herinneringen van Sinterklaas!

Ilan

Heel leuke verassing voor de kids. Altijd een mooi moment als we naar de film kijken met ons gezin!!

Service

Geen, zijn super goed.

Naessens

Na enkele problemen met een nog niet gekende voornaam ,werd een prachtige video afgeleverd ,wat de betrokken personen een leuke verrassing zal bezorgen!!!!Mooi gemaakt TOP!!!!

Mooie video ,met een mooi verhaal. Keuze uit verschillende samenstellingen van de video(verhaaltjes ,liedjes ....)

Bereikbaar zijn via telefoon in uitzonderlijke gevallen. meer mensen inschakelen in deze drukke periode ,zodat de wachttijden voor de antwoorden op de Chat korter worden.

Yvonne

Een superleuke video, de kinderen zullen verrast zijn als Sint hun toespreekt op pakjesavond. Heel leuk gedaan, mijn.complimenten, een dikke tien. Een genot om naar de film van Sint te kijken.

Snelle levering, mooi in elkaar gezet.

Geen verbeterpunten, vind het klasse