9.7/10
9.7/10

Irene

Super klantvriendelijk en erg leuk voor kinderen.. absoluut een aanrader!

Super klantenservice

meer opties voor volwassenen

peter

Ondanks mijn late aanvraag omdat er wat mis was gegaan met de naam invoer, binnen luttele minuten de downloadlink gekregen van Daan van video sint!
geweldig orginele manier om het...

- Communicatie was geweldig! snelle reacties en mailcontacten
- De kwaliteit van de film! echt niet het gevoel dat je naar een standaard filmpje kijkt (ondanks dat dit natuurlijk niet anders
kan) maar echt een persoonlijk gevoel in de film

Een kerstman variant! nee zonder gekheid zou niks weten wat beter had gekunt

nelly mikhout

Ik doe dit nu voor de tweede keer en het is superleuk die dvd ook de service is perfect
tot 2 keer toe werd er een naam noet goed uitgesproken,en ze hebben het gewoon iedere keer weer opnieuw...

de srevive,echt geweldig!!

Kim

Super leuke dvd!! Al 4 jaar een dvd besteld!
Kinderen vinden het prachtig!!
Elk jaar weer feest!

En super goede service als er wat is. Je word gelijk geholpen!

Hele leuke dvd
Mocht je hulp nodig hebben staan ze voor je klaar.

Ga zo door!
Dan bestellen we volgend jaar weer.

pieter Hendrix

Nou dit is pas reageren.
Na het afspelen kwamen we er achter dat er een verkeerde tekst instond .
na contact opgenomen te hebben werd de fout direct hersteld met een nieuwe c.d.

snelle reactie
goed opgelost

Rianne

Geweldige service! Tijdens het maken van de film hadden we een verkeerde eigenschap toegevoegd waardoor de film eigenlijk niet meer bruikbaar was. Nadat we contact hadden opgenomen met de...

-Goede service
- Snelle levering van de film
- Contact met klantenservice verloopt soepel en snel

Het blijft een goede vondst, deze videoboodschap!!

Service bij probleem.

Zo te lezen ben ik niet de enige, maar het was niet duidelijk dat ik een (foto van een) tekening moest uploaden ipv een foto van kind zelf. Is gelukkig netjes opgelost.

Dijmph van Merode

Video van Sint vind ik geweldig! Ik heb nu voor he tv 4e jaar achter elkaar een video besteld en iedere keer weer waren de kinderen enthausiast bij het zien van de video.

Opvallend sterke punten vind ik de service en de klantvriendelijkgeid! Het team van de Video van Sint zijn goed bereikbaar via mail en chat. Reageren heel snel op gragen en lossen problemen ?cht voor je op! Geweldig!

Verbeterpunten zouden kunnen zijn om nog meer hobby's en kwaliteiten te benoemen. Voorbeeld: er is zoveel gereedschap voor kinderen. Ze klussen war af hoor, zagen, timmeren, boren etc. maar ik kan dat nergens kwijt. Ook kinderen die muziek les volgen kan ik niet vinden. En zo zijn er wel meer onderwerpen, m.n. voor kinderen die ik graag zou terugvinden bij de mogelijkheden om in te vullen.

Diana boog

Top! En erg leuk.....zelfs leuker en goedkoper dan een Sint op bezoek laten komen (en de DVD bewaren voor later als ze groot zijn :) )

Goede service, snelle reactie ook als er iets mis gegaan is (wat kan natuurlijk!)

Niets!

H. Driehuis

Voor de 3e keer Video van Sint besteld. Maar de kwaliteit is flink achteruit gegaan. Waar er vorige jaren nog echt een verhaallijn in zat is dat nu compleet weg.
Wel krijgt elk kind nog...

- Persoonlijk verhaaltje bij elk kind
- Foto te tonen bij elk kind
Kinderen zijn ontzettend onder de indruk van een Sint die ze met hun eigen naam en hobbies aanspreekt. Blijft geweldig!

- Meer variatie in te selecteren onderwerpen, ook variëren door de jaren heen
- Verschillende teksten voor kinderen van dezelfde leeftijd, in plaats van dezelfde. Alerte en/of oudere kinderen valt dit te goed op.
- Graag weer terug naar de kwaliteit van voorgaande jaren. Nu is het heel erg uitgekleed (alleen Sint die de kinderen toespreekt en 1 liedje).