8.2/10

Goede klantenservice door Collin

Goede klantenservice

Joop Pots

Altijd voor mekaar en vriendelijke mensen. Groet, Joop

Zoals hierboven alles dik in orde

Marcel Wijers

Alles snel in huis altijd top geregeld

Snel makkelijk en goedkoop

Nico

Superslecht! Twee keer item besteld, twee keer niet op voorraad, 4 weken later geleverd en niet geïnformeerd worden. Dit nooit meer! Ellenlang in de wacht met schelle rotmuziek en er word gewoon... Superslecht! Twee keer item besteld, twee keer niet op voorraad, 4 weken later geleverd en niet geïnformeerd worden. Dit nooit meer! Ellenlang in de wacht met schelle rotmuziek en er word gewoon niet opgenomen. Alles wat je niet wil, hier krijg je het.

Afspraken nakomen. Twee keer item besteld, twee keer niet op voorraad, 4 weken later geleverd en niet geïnformeerd. Dit nooit meer! Ellenlang in de wacht met schelle rotmuziek. Alles wat je niet... Afspraken nakomen. Twee keer item besteld, twee keer niet op voorraad, 4 weken later geleverd en niet geïnformeerd. Dit nooit meer! Ellenlang in de wacht met schelle rotmuziek. Alles wat je niet wil, hier krijg je het.

Reactie VerpakkingenXL:

Dag Nico,
Dag Nico,
Dank voor de review. Erg vervelend om te horen dat de levertijd zo lang was en dat je hier geen bericht van hebt ontvangen. Hier is iets verkeerd gegaan en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden.
Om na te gaan wat hier verkeerd is gegaan, ontvang ik graag het bestelnummer. Wij gaan het dan maandag direct onderzoeken en komen er dan ook bij je op terug. Zou je mij het bestelnummer door willen geven?
PS Wij houden zelf ook niet van wachtmuziek en daarom hoor je dit al jaren niet meer bij ons. Welk nummer heb je gebeld? Ons telefoonnummer 053-5738456 is van maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 17.30 uur bereikbaar.
Groeten,
^Klantenservice VerpakkingenXL

Ali Shbair

Uitstekend

Geem

Floris Petersen

Makkelijk per doosje te bestellen en verzendkosten vallen dan ook nog mee. Je kan later makkelijk meer bestellen en krijgt dan ook een stukje korting.

Makkelijk per doosje bestellen en deze is snel in huis

Jeroen

Leveren verkeerde merk (2 pallets vol!!!) - en te laat!

Specipack leveren ipv gauw een ander merk

Reactie VerpakkingenXL:

Dag Jeroen,
Dank voor jouw review.
Dag Jeroen,
Dank voor jouw review.
We hebben hier naar al even telefonisch contact over gehad. Vanwege vertraagde leveringen vanuit één van onze fabrieken, hebben wij tijdelijk een beroep gedaan op een andere leverancier. Dit met alle goede bedoelingen om zo snel mogelijk alsnog uit te kunnen leveren. De kwaliteit van de enveloppen is namelijk gelijk.
Echter heb je helemaal gelijk dat dit wel een ander merk is en dit staat inderdaad op de envelop. Dit hadden wij natuurlijk van te voren even moeten communiceren. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Wij gaan de enveloppen omruilen. We bellen straks nog een keer om de ophaalafspraak in te plannen.
Groeten!
^Klantenservice VerpakkingenXL

Richelle

Top bedrijf

Goede communicatie, snelle service

Nidayi Altay

Goed product geleverd en was snel binnen

Fijn in gebruik

Een maatje langer kwa maat dat nog in een brievenbus past