8.2/10

Video Reviews

Natuurbegrazing de Monden

Buitengewoon slect

kan ik niet ontdekken

Tot tweemaal toe wordt er beloofd te leveren, maar intussen wacht ik nu al twee weken op een betaalde bestelling. Je staat onwijs lang (meer dan een kwartier) in de wacht aan de telefoon en... Tot tweemaal toe wordt er beloofd te leveren, maar intussen wacht ik nu al twee weken op een betaalde bestelling. Je staat onwijs lang (meer dan een kwartier) in de wacht aan de telefoon en vervolgens wordt de verbinding gewoon verbroken. En dat tot driemaal toe!

Wat ook opvalt; volgens het staatje van de reviews zou het een topbedrijf zijn met louter aanbevelingen. Kijk je echter wat verder regent het klachten en slechte beoordelingen, dus het lijkt er sterk op dat de staat van de reviews is gemanipuleerd.

Hi,
Hi,
Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. We zouden je graag verder willen helpen om het probleem zo goed mogelijk op te lossen. Zou je ons een mail kunnen sturen inclusief je bestelnummer?
^ Klantenservice VerpakkingenXL
P.S. We manipuleren de reviews niet, dit zijn bestaande klanten die bij ons een bestelling hebben geplaatst :)

Okker

Erg goede service

Snelle levering, makkelijk contact

Massief kartonnen enveloppen toevoegen (bruin)

Bea Rovers

Koffie Super Snel Verzonden

Goede prijs voor deze koffie!

Niet erbij zetten, dat koffie de volgende werkdag geleverd wordt!
Dit is wel eens anders geweest!!!

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Ik zie dat je de koffie in backorder hebt besteld, er staat dan een levertijd van 5 werkdagen bij dat artikel. Excuses dat dit niet helemaal helder was. Ik zie dat wij uiteindelijk 2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling hebben kunnen leveren.
Veel plezier met de bestelling!

Brendsen

Altijd snel in huis en voor elkaar, bedankt

Altijd snel in huis

Reactie VerpakkingenXL:

Dank voor de review en veel plezier met de bestelling!

Emes

Zeer slecht

niks

ze hebben mijn bestelling niet verzonden. Je moet ruim een uur wachten om de klantenservice te bereiken.

Dag Emes,
Dag Emes,
Dank voor jouw review.
Erg vervelend om te horen dat je niet blij bent met de snelheid van de levering. Zou je mij het bestelnummer willen sturen zodat ik na kan kijken wat hier verkeerd is gegaan en wij het samen op kunnen lossen?
Ik kan dan ook nakijken waarom het zo lang geduurd heeft voordat je iemand aan de lijn hebt gekregen.
Alvast bedankt.

Tim

Beloftes op website worden niet waargemaakt

Website makkelijk te navigeren

Of beloften nakomen, of van deze van de website afhalen (levertijden, reactietijden)

Dag Tim,
Dag Tim,
Alvast bedankt.

Cees Dulfer

Goed muv de routebeschrijving

Ruime keus, redelijk geprijsd

De routebeschrijving naar het afhaalpunt is bedroevend. Wij zijn bijna een uur aan het zoeken geweest.

Joost Overduin

Product ok, routebeschrijving naar magazijn kan sterk verbeterd

product, snelle service

Ik kreeg de volgende routebeschrijving voor het ophalen van mijn items:
Ik kreeg de volgende routebeschrijving voor het ophalen van mijn items:
"Het adres van ons magazijn is: Goolkatenweg 65, 7521 BE Enschede. Het laden, lossen en afhalen gebeurt echter aan de achterzijde van het pand. Navigeer hiervoor naar: Rigtersbleek-Aalten 4, A4. Wanneer je hier rechtdoor rijdt, kom je op ons buitenterrein."

Deze routebeschrijving was voor mij niet duidelijk en leidde tot misverstanden en 25 minuten tijdverlies Ook meldde ik mij ten onrechte bij een bedrijf op adres Rigtersbleek-Aalten (of westeind) 4, A4, die van niets wisten. Ik zag geen duidelijk bord of relevante op de opslaghal waar ik uiteindelijk mijn item moest ophalen. De term "ons buitenterrein" is ook onduidelijk. Achteraf gezien staat op het kaartje de juiste fysieke locatie, maar uit de beschrijving was dit niet duidelijk waar ik moest zijn. 3 x bellen naar het kantoor gaf ook geen duidelijkheid omdat sommige medewerkers de locatie zelf niet precies kenden.

Alternatief voorstel routebeschrijving:
1. zoek in je navigatie Rigtersbleek-Westend
2. daar aangekomen rij rechtdoor door het hek het grote plein op richting de grote lichtgroene opslagloods.
3. Rechts op het midden van dit gebouw is de tekst zichtbaar "10 Goederen ontvangst"
4. Svp daar binnengaan en melden.

Jan Wind

Goede aflevering