8.2/10

M vanMaaren

Helder

?

patricia

Al vaker besteld omdat de prijs goed is , maar gaat wel vaak fout met leveren

De prijs

Niet meer op de site zetten dat er binnen 1 dag geleverd wordt
Dan moet je dus zelf gaan bellen wanneer je spullen geleverd gaan worden
Dozen in plastic verzenden‼️ , nu zo verstuurd met...
Niet meer op de site zetten dat er binnen 1 dag geleverd wordt
Dan moet je dus zelf gaan bellen wanneer je spullen geleverd gaan worden
Dozen in plastic verzenden‼️ , nu zo verstuurd met bandje erom met het gevolg dat ze vies en wat hoeken gebutst zijn
Toch jammer voor kleine ondernemer
Kost best veel en dan zo geleverd krijgen

Goedemiddag,
Indien de bestelling op voorraad is. Wordt deze normaal gesproken de volgende dag geleverd.
Goedemiddag,
Echter kan het helaas door omstandigheden wel eens in uitzonderlijke gevallen gebeuren dat dit niet het geval is. Zo te zien hadden wij de bestelling op tijd verwerkt, maar was er helaas een vertraging ontstaan bij de vervoerder.
Sommige dozen worden niet in plastic verpakt. Hiermee kunnen wij veel tijd besparen en bestellingen zo snel mogelijk verwerken. Bovendien zorgen wij op deze manier voor een reducering van plastic afval.
Uiteraard werken wij altijd graag mee aan een oplossing wanneer producten op wat voor manier dan ook beschadigd zijn. Je kunt dan even een foto sturen van de schade naar info@specishops.nl Vermeld hierbij jouw bestelnummer en wij zullen dan met een gepaste oplossing komen.
Bij een volgende order kun je ook even contact met ons opnemen. Dan kan ik ervoor zorgen dat jouw bestelling extra goed wordt verpakt.
Fijne dag verder

Ans Haacke

Nog niets ontvangen !!

Goedemiddag,
Zo te zien was er inderdaad vertraging ontstaan bij de vervoerder. Gelukkig is de bestelling na een kleine vertraging alsnog geleverd.
Excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je...
Goedemiddag,
Excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je inmiddels kunnen genieten van een heerlijk bakje koffie.

J. Hoving

Snelle levering en scherpe prijs.

Jan Muller

Fantastisch! Goede kwaliteit,Goed advies en snelle levering

Heel duidelijk!

Gropet

Erg slecht

leveren wat je verkoopt en fouten oplossen

Goedemiddag,
Vervelend dat je ontevreden bent over het verloop van de bestelling. Zo te zien is het probleem inmiddels opgelost en hebben we een nieuwe set stretchfolie opgestuurd als garantie....
Fijne dag verder.

Sanne

Top

Heldere uitleg

F. van Leeuwen

Jammer dat er geen verpakking om zat maar alleen een touwtje, nu is een deel van het schuimfolie en plastic beschadigd. Bovendien is de noppenfolie van slechtere kwaliteit dan 70my, die heb ik... Jammer dat er geen verpakking om zat maar alleen een touwtje, nu is een deel van het schuimfolie en plastic beschadigd. Bovendien is de noppenfolie van slechtere kwaliteit dan 70my, die heb ik altijd, maar deze is echt veel dunner.
Sorry NOOIT meer ga ik bij VerpakkingenXL bestelen!

geen, hooguit snelle levering

inpakken moet beter en leveren wat gezegd wordt!

Goedemiddag,
Vervelend dat jouw bestelling niet naar wens was. Zou je misschien een foto kunnen sturen van de schade? Dan kunnen we hier een oplossing voor bedenken.
Wij krijgen nauwelijks...
Goedemiddag,
Wij krijgen nauwelijks klachten binnen over de noppenfolie. Mocht je sterkere folie wensen, dan hebben we eventueel ook '''zware noppenfolie'' in het assortiment. Mogelijk voldoet dit meer aan jouw eisen.

Co

Garderobedozen besteld. Ik kreeg enkel de roedes. Bang afwachten hoe dit wordt opgelost. Intussen kan ik niet verder doen om in te pakken. De website spreekt over een wachttijd van 4 kantooruren. Op... Garderobedozen besteld. Ik kreeg enkel de roedes. Bang afwachten hoe dit wordt opgelost. Intussen kan ik niet verder doen om in te pakken. De website spreekt over een wachttijd van 4 kantooruren. Op een andere plaats van 24 uur en op nog een andere plaats van 14 dagen en dan nog eens een herinnering sturen. Om bij te schreien dus 🤨😥😣😭

Men levert toch een klein deel waarmee echter niets aan te vangen wordt. Vorige levering was perfect

Controleer aub wat verstuurd wordt

Goedemiddag,
Het kan zijn dat de roedes apart zijn verzonden en de dozen met een andere vervoerder zijn gebracht (wegens het formaat).
Zo te zien was er niemand aanwezig tijdens de levering...
Goedemiddag,
Zo te zien was er niemand aanwezig tijdens de levering van de garderobedozen. Vandaar dat het helaas niet tegelijk werd geleverd.
Gelukkig is het inmiddels opgelost na contact met onze klantenservice.