8.2/10
8.2/10

Video Reviews

Dierckxsens

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Zit al 6 dagen te wachten op bestelling.

Nul

Eerlijk zijn

Goedemorgen Dierckxsens,
Dank voor deze review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.
Goedemorgen Dierckxsens,
Dank voor deze review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.
Indien het product op voorraad is, dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat de bezorging 6 dagen op zich laat wachten. Zou je mij het bestelnummer willen sturen zodat wij dit op kunnen lossen?
Dank alvast!

Ina de Nooijer Sprikkelman

Snelle nette levering, niet duur.

nvt

nvt

Wereldwinkel Vught

Gemaild om te vragen naar een kortingscode. Was er niet. Bestelling gedaan en twee dagen na levering krijgen we een mail met een kortingscode. Hier wordt ik niet blij van

Was op voorraad

Klantvriendelijk

Goedemiddag Wereldwinkel Vught,
Goedemiddag Wereldwinkel Vught,
Ik begrijp dat dit niet prettig is. Het is helaas zo dat onze klantenservice vooraf niet altijd op de hoogte is van toekomstige kortingsacties. Uiteraard doen wij hier nooit moeilijk over en kunnen wij dit achteraf met een creditnota herstellen.
Stuur in zo'n geval gerust even een e-mail. Dan lossen wij het snel op. Ik hoor dan ook graag van je.
Groeten,

Tejo

Netjes, snel, alles wat beloofd is, is uitgekomen.

Aanbiedingen

vander molen

Eerste keer en word vervolgd

Nvt

Nvt

Good mood shops

Bezorging is echt slecht

Weet ik zo niet

Zorg dat de vervoerder niet zomaar onze spullen bij iemand zijn woonhuis aflevert, doordat het huisnummer niet goed is overgenomen. 2 x bij jullie besteld en beide keren gebeurt. Heel vervelend voor... Zorg dat de vervoerder niet zomaar onze spullen bij iemand zijn woonhuis aflevert, doordat het huisnummer niet goed is overgenomen. 2 x bij jullie besteld en beide keren gebeurt. Heel vervelend voor die mensen ook. Ons nr is 5A1, de vervoerder had staan 5A, en zet het vervolgens zomaar neer bij nr 5, onder een carpoort, terwijl er niemand thuis was. Gelukkig nam die vrouw alle moeite om ons te vinden. Maar ik bestel niet weer bij jullie, want wil die mensen niet weer tot last zijn!

Goedemiddag,
Dit is natuurlijk erg vervelend om te horen en zeker niet de bedoeling.
Goedemiddag,
Dit is natuurlijk erg vervelend om te horen en zeker niet de bedoeling.
Ik zie dat het inderdaad twee keer verkeerd is gegaan vanwege de toevoeging. Onze vervoerder GLS heeft deze toevoeging vanwege een systeemfout niet doorgekregen waardoor deze niet op het juiste adres is afgeleverd. Inmiddels is deze systeemfout gelukkig opgelost en komt dit niet meer voor.
Zou je contact met ons op willen nemen zodat wij hier op een goede manier alsnog met je op kunnen lossen? Dank alvast!

Frenq

Prima!

Goede communicatie en betaald methode

Was een foutje met de voorraad misschien niet goed te voorkomen maar is wel teleurstellend als je denkt het voor elkaar te hebben.

Sabrina

We hebben dozen besteld. Ze zijn geleverd zonder bescherming en zien er mede daardoor niet netjes uit. Ook zijn de randen niet strak afgesneden, erg slordig. Voor ons is de kwaliteit onvoldoende.... We hebben dozen besteld. Ze zijn geleverd zonder bescherming en zien er mede daardoor niet netjes uit. Ook zijn de randen niet strak afgesneden, erg slordig. Voor ons is de kwaliteit onvoldoende. Wij bestellen hier niet weer.

Iets voordeliger dan een andere leverancier waar we voorheen zaken mee deden.

De verzending verpakken en de randen scherper afsnijden.

Juliette

Prima oplossing bij beschadigde bestelling

Beschadigde levering goed opgelost met teruggave geld

Beter verpakken vd bestelling om schade te voorkomen

j den otter transport bv

Alles keurig geregeld

komt afspraken na