Enes

Zeer goede ervaringen met Hubbs. Ik verhuur mijn huis nou bijna 1 jaar, en ik kom er zelf nooit het gaat prima!

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Enes voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn.

Ad

Ideaal!! Alles wordt uit handen genomen en nog goed geregeld ook. Daarnaast krijgen we een goede huurprijs. Heel erg blij met deze club!

Rene vd Colk

Omdat ik voor lange tijd buiten Nederland verblijf heb ik Hubbs ingeschakeld om mijn woning te verhuren. Dit veloopt tot nu toe vlekkeloos. Heb contact via Whatsapp of e-mail met mijn contact... Omdat ik voor lange tijd buiten Nederland verblijf heb ik Hubbs ingeschakeld om mijn woning te verhuren. Dit veloopt tot nu toe vlekkeloos. Heb contact via Whatsapp of e-mail met mijn contact persoon, Ruud Schumacher, en als er "problemen" zijn worden die netjes verholpen. Er worden foto's gemaakt van de woning en alles wordt nagekeken als er nieuwe bewoners in komen. De bewoners zijn hoog opgeleide werknemers uit het buitenland die worden ingehuurd door bedrijven in Nederland. Ook heeft Hubbs contact met de buren om te vragen of er geen overlast is.

Reactie Verhuur Zeker:

Erg bedankt voor de mooie review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Heel veel plezier in het buitenland!

AKVA BV

Keurig bedrijf om mee te werken. Altijd correcte communicatie en afhandeling van de financieen.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve feedback.

Max

Prima partner! Sinds enkele maanden woning verhuurd. Geen omkijken naar!

David

Goede ervaringen tot nu toe. Huis nu 3 maanden in de verhuur en zeer tevreden. Omwonenden zijn door Hubbs goed geinformeerd en positief.
Huis is door Hubbs netjes ingericht voor verhuur. Wij...
Huis is door Hubbs netjes ingericht voor verhuur. Wij bevelen Hubbs aan indien u verhuur overweegt.

Reactie Verhuur Zeker:

Erg fijn om te horen en dank voor de positieve review.

Slikkerveer

Dit is de club waar wij naar opzoek waren.
Frisse meedenkende mensen met een uitstekend concept om zorgeloos te verhuren.
Onze woningen zijn hier in goede handen!

Reactie Verhuur Zeker:

Fijn om te horen. Dank voor de positieve beoordeling.

Christiaan Gort

Zeer tevreden.
Sinds kort een woning verhuurd aan Hubbs. Binnen 1 week was mijn woning al verhuurd.
Zeer tevreden.
Wat mij erg aansprak is de totale ontlasting die zij bieden. Hubbs neemt de woning volledig in beheer waardoor ik zelf geen omkijken naar de woning heb. Zo nemen ze kleine reparaties / onderhoud voor eigen rekening. Daarnaast is Hubbs altijd goed bereikbaar en worden eventuele vragen snel en duidelijk beantwoord.
Al met al een zeer geschikte partij om je woning aan te verhuren!

Reactie Verhuur Zeker:

Fijn om te te horen Christiaan. Dank voor de positieve beoordeling.
Hubbs

Herman

Na het lezen van de zeer vele positieve reactie hebben wij contact opgenomen met Hubbs. Wij hadden al enkele jaren via een andere makelaar verhuurd. Toen wij met Hubbs contact opnamen wilde wij... Na het lezen van de zeer vele positieve reactie hebben wij contact opgenomen met Hubbs. Wij hadden al enkele jaren via een andere makelaar verhuurd. Toen wij met Hubbs contact opnamen wilde wij eigenlijk stoppen met verhuur. Maar Ruud gaf te kennen dat zij zeer veel te bieden hebben en zij graag wilde komen kijken. De andere dag kwam Ruud gelijk exact op de afgesproken tijd. Wat ons opvalt is de zeer professionele aanpak. Het tijd nemen voor je, en afspraken nakomen. Gelijk viel ons op dat wij geen courtage betalen wat wij elders wel moesten betalen, het meedenken, echt helpen en zeer nette huurders in het appartement zetten. Voorheen moesten wij zelf alles bekostigen wat stuk ging, controles bleven uit en eigenlijk wilde wij stoppen met verhuur. Wij lazen de vele zeer positieve reacties en waagde het nog 1 keer. Het contract zijn wij gelijk aangegaan en we hebben deze aanpak nog niet eerder meegemaakt, echt totale ontzorging. Geen rokersgeuren meer in de woning, top geregeld. Ze verdienen zeker een 10 plus! Ga zo door en we hopen op een jarenlange relatie met Hubbs!

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de samenwerking :-) Op een mooie en langdurige samenwerking.

Jos Boot

Wat te doen met een huis wat 'over' is?....verhuren ok, maar wel betrouwbaar verhuren. Ik wil geen gedoe, geen wietplantage of wanbetalingen of uitwonen van mijn pand. Ik zocht en vond Hubbs. Die... Wat te doen met een huis wat 'over' is?....verhuren ok, maar wel betrouwbaar verhuren. Ik wil geen gedoe, geen wietplantage of wanbetalingen of uitwonen van mijn pand. Ik zocht en vond Hubbs. Die houden alles in de gaten en betalen precies op tijd de huur. En repareren evt. wat kapot gaat. Dankjewel mannen van Hubbs! Fijn dat jullie er zijn!