Herman

Na het lezen van de zeer vele positieve reactie hebben wij contact opgenomen met Hubbs. Wij hadden al enkele jaren via een andere makelaar verhuurd. Toen wij met Hubbs contact opnamen wilde wij eigenlijk stoppen met verhuur. Maar Ruud gaf te kennen dat zij zeer veel te bieden hebben en zij graag wilde komen kijken. De andere dag kwam Ruud gelijk exact op de afgesproken tijd. Wat ons opvalt is de zeer professionele aanpak. Het tijd nemen voor je, en afspraken nakomen. Gelijk viel ons op dat wij geen courtage betalen wat wij elders wel moesten betalen, het meedenken, echt helpen en zeer nette huurders in het appartement zetten. Voorheen moesten wij zelf alles bekostigen wat stuk ging, controles bleven uit en eigenlijk wilde wij stoppen met verhuur. Wij lazen de vele zeer positieve reacties en waagde het nog 1 keer. Het contract zijn wij gelijk aangegaan en we hebben deze aanpak nog niet eerder meegemaakt, echt totale ontzorging. Geen rokersgeuren meer in de woning, top geregeld. Ze verdienen zeker een 10 plus! Ga zo door en we hopen op een jarenlange relatie met Hubbs!

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor de positieve beoordeling! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de samenwerking :-) Op een mooie en langdurige samenwerking.

Score voor Verhuur Zeker: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja