L. B.

Hubbs heeft me goed begeleid tijdens het gehele verhuurproces. Vooral het gesprek op locatie vond ik erg verhelderend. Alle ins en outs zijn goed doorgesproken en duidelijk gemaakt.

John en Joke Mulleman

Keurig bedrijf wat hun afspraken nakomt

Bedankt voor de mooie woorden. Team Hubbs

John

Samenwerking met Hubbs tot nu toe is geweldig. Vlotte en helder communicatie. Belangen van klanten , in mijn geval als verhuurder wordt door hun goed behartigt. Betrouwbare mensen want ze doen... Samenwerking met Hubbs tot nu toe is geweldig. Vlotte en helder communicatie. Belangen van klanten , in mijn geval als verhuurder wordt door hun goed behartigt. Betrouwbare mensen want ze doen gewoon wat ze beloven.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie beoordeling John! Wij kijken uit naar een prettige voortzetting van de samenwerking. Mvg, Team Hubbs

Wouter Vente

Wij zijn heel erg tevreden over de service van Hubbs. Er wordt heel goed meegedacht, waarbij ze duidelijk en helder communiceren.

Vriendelijk, correct, snel en zakelijk.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review. Erg leuk om te lezen. Fijn weekend! Mvg, Team Hubbs

Milton

Een professionele organisatie met heldere en duidelijke afspraken. Dit zorgt ervoor dat je zonder zorgen je woning uit handen kan geven.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat mooi om te lezen Milton, super! Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en de samenwerking.

JNJ

Toegankelijk, vertrouwen, komt afspraken na.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie woorden. Super bedankt!

Casper

Hubbs huurt een appartement van ons. Zeer aangename en betrouwbare partner. Zoekt samen naar oplossingen indien nodig. En daarnaast erg plezierig in het contact.

Heel fijn om te horen. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Team Hubbs

Wesley Buitenhuis