Jos Boot

Wat te doen met een huis wat 'over' is?....verhuren ok, maar wel betrouwbaar verhuren. Ik wil geen gedoe, geen wietplantage of wanbetalingen of uitwonen van mijn pand. Ik zocht en vond Hubbs. Die... Wat te doen met een huis wat 'over' is?....verhuren ok, maar wel betrouwbaar verhuren. Ik wil geen gedoe, geen wietplantage of wanbetalingen of uitwonen van mijn pand. Ik zocht en vond Hubbs. Die houden alles in de gaten en betalen precies op tijd de huur. En repareren evt. wat kapot gaat. Dankjewel mannen van Hubbs! Fijn dat jullie er zijn!

Natasja

Perfecte club,......ze denken goed met je mee.
Ik heb ook het idee dat we samen werken i.p.v dat ik denk dat ik zaken doen met een extern bedrijf.
We hebben samen de zelfde belangen, en...
Perfecte club,......ze denken goed met je mee.
We hebben samen de zelfde belangen, en daarom is het erg fijn dat ik het idee heb dat dit voor mij de juiste partner is.

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor de positieve beoordeling Natasja! :-)

DH van Selm

Prima partner om je woning te verhuren. Prima bereikbaar en duidelijke afspraken. kortom: gewoon geen gedoe!

FRB

Vriendelijke en professionele behandeling!

roel

Wij hebben per vandaag onze tweede woning verhuurd aan HUBBS. Tot nu toe is de samenwerking erg goed en duidelijke begeleiding. Professioneel en goed daar staat HUBBS voor

Vicari demir

Prima en snel geregeld
Heb hubbs daarna aanbevolen bij een paar kennissen die de zelfde positieve ervaringen hebben als wij
Geen toeval dus.

Nanine Koning

Door wisseling van baan naar een andere stad wilde we onze woning verhuren. Dit zelf doen was geen optie en via via in contact gekomen met Hubbs. Dit was super snel geregeld, hele fijne mensen en... Door wisseling van baan naar een andere stad wilde we onze woning verhuren. Dit zelf doen was geen optie en via via in contact gekomen met Hubbs. Dit was super snel geregeld, hele fijne mensen en zeer professioneel opgepakt. Zeer tevreden en kan ze aan iedereen aanraden.

R vd Kooi

Ik heb mijn huis verhuurd via Hubbs. In het kort: Een professionele en snelle afhandeling. Een ander pluspunt is de bereikbaarheid. Ook buiten kantooruren kon ik met mijn vragen terecht. Zeker een... Ik heb mijn huis verhuurd via Hubbs. In het kort: Een professionele en snelle afhandeling. Een ander pluspunt is de bereikbaarheid. Ook buiten kantooruren kon ik met mijn vragen terecht. Zeker een aanrader als je overweegt je woning te verhuren.

De Vree

Goede service, er wordt snel en adeqaat gehandeld. Door de verhuur van meerdere woningen is het fijn om goede partner als Hubbs te hebben.

Mibuso

Zo denk je hoe moet ik het aanpakken met de verhuur van mijn woning en even snel nam hubbs het voor mij uit handen! Binnen een dag was alles geregeld en wij zijn nog steeds erg gelukkig met Hubbs.... Zo denk je hoe moet ik het aanpakken met de verhuur van mijn woning en even snel nam hubbs het voor mij uit handen! Binnen een dag was alles geregeld en wij zijn nog steeds erg gelukkig met Hubbs. Duidelijke communicatie en echt totaal geen omkijken meer naar. Lekkere korte lijnen en duidelijke communicatie.