Rijneveld

Prima contact met Ruud, korte lijnen met de organisatie. Hubbs huurt nu een maand en daarop is de beoordeling gebaseerd.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie beoordeling Jos. Een goed begin is het halve werk zullen wij maar zeggen.
;-) Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Herman Huiskamp

Concreet. Afspraak is afspraak.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Afspraak is inderdaad afspraak ;-) Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Van Nispen

Zeergoed duidelijk afspraken en fijne samenwerking bij problemen/storingen.

Dankjewel voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in ons. Mvg, Team Hubbs

Emile van der Velden

Fijne samenwerking / professionele organisatie

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee :-) Mvg, Team Hubbs

Hoss

Top service! Erg tevreden. Er word rekening gehouden met je wensen. Reageren snel via mail of telefonisch. Woning snel verhuurd. Kortom goed georganiseerd bedrijf.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel leuk om te lezen! Daar doen wij het voor :-) Mvg, Team Hubbs

Singh

Een fijne samenwerking met Hubbs. Er wordt snel gereageerd, ze zijn transparant en betrouwbaar. Ik ben tot zover blij!

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooi een beoordeling Saadjan. Bedankt voor het vertrouwen! Mvg , Team Hubbs

E Jansen

Aanbevolen door een goede vriend en tot zover maken ze de positieve ervaringen zeker waar. Recent onze tussenwoning verhuurd aan Hubbs, afspraken worden netjes nagekomen en hebben een duidelijk... Aanbevolen door een goede vriend en tot zover maken ze de positieve ervaringen zeker waar. Recent onze tussenwoning verhuurd aan Hubbs, afspraken worden netjes nagekomen en hebben een duidelijk verhaal. Professionele partij!

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Erik voor de beoordeling. Leuk om te horen dat wij de positieve ervaringen waar maken.

Jurgen

Mijn ervaring met Hubbs is prima. Fijne mensen die alles duidelijk uitleggen.

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat het allemaal duidelijk is uitgelegd aan u. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat uiteraard graag. Mvg, Team Hubbs

Bekra Vastgoed

Erg professioneel en goed georganiseert bedrijf. Alleen maar lof.

Reactie Verhuur Zeker:

Wat een mooie woorden en beoordeling. Vinden wij erg leuk om te lezen. Mvg, Team Hubbs