Ik verhuur nu een half jaar mijn woning via Hubbs. Tot op heden tevreden over de gang van zaken. Prettige communicatie en problemen worden accuraat opgepakt en opgelost. Tot dus ver tevreden.

Ons huis is nu 3 maanden verhuurd aan Hubbs. Het bevalt goed. We zijn volledig ontzorgd. Afspraken worden nagekomen en indien er iets is, wordt er contact gezocht hoe dit op te lossen. Tot nu toe... Ons huis is nu 3 maanden verhuurd aan Hubbs. Het bevalt goed. We zijn volledig ontzorgd. Afspraken worden nagekomen en indien er iets is, wordt er contact gezocht hoe dit op te lossen. Tot nu toe tevreden. Lange termijn nog onbekend, daarom voor nu 4 sterren.

Sandra Stalder

Hubbs is een organisatie die zich aan haar afspraken houdt en ervoor zorgt dat je daadwerkelijk ontzorgd wordt. Indien er zich een kleine servicevraag voordoet dan pakken ze dit meteen goed aan,... Hubbs is een organisatie die zich aan haar afspraken houdt en ervoor zorgt dat je daadwerkelijk ontzorgd wordt. Indien er zich een kleine servicevraag voordoet dan pakken ze dit meteen goed aan, geheel zelfstandig zonder meteen de eigenaar te betrekken. Daarnaast zijn ze pro-actief door te praten met de buren zodat er communicatie is wanneer dit gewenst is en er geen problemen hoeven te ontstaan. Ik ben meer dan tevreden over de service en beveel ze 200% aan.

Thomas de Graaf

Duidelijk, eerlijk, beleefd

3 hele mooie woorden. Dankjewel! :-) Gr, Team Hubbs

Fijn contact. Ze houden je goed op de hoogte van wat er speelt.

Bedankt voor het compliment. Team Hubbs

Ik heb vanaf het eerste contact tot de daadwerkelijke sleuteloverdracht een zeer aangename en professionele samenwerking met Hubbs gehad. Ik vond het verhuren van mijn woning best spannend. Elif... Ik heb vanaf het eerste contact tot de daadwerkelijke sleuteloverdracht een zeer aangename en professionele samenwerking met Hubbs gehad. Ik vond het verhuren van mijn woning best spannend. Elif heeft mijn zorgen heel goed weggenomen. Op mijn vragen werd altijd zeer snel en uitgebreid geantwoord. Het huurcontract was helder en aanpassingen werden goed verwerkt door Elif. De huurprijs werd in goed overleg bepaald en was zeer redelijk. Bij de sleuteloverdracht werd mijn woning vakkundig gecontroleerd. Het overnamerapport zag er erg professioneel en nauwkeurig uit. Hubbs had zelfs enkele kleine aanpassingen zonder kosten in orde gemaakt. De huur en borg werden exact op de afgesproken datum overgemaakt. Tot op heden heb ik een zeer aangename ervaring met Hubbs. Ook al is het spannend om je woning te verhuren ik heb het gevoel dat het bij Hubbs in goede handen is.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie woorden en het compliment. Daar zijn wij als team erg blij mee. Mvg, Team Hubbs

v Rijbroek

Vriendelijk,
Contact verloopt soepel en snel,
komen afspraken na.

Everything smooth and happy with the communication and experience so far

Privé

Mijn ervaring kan ik als zeer prettig omschrijven.

Zito

Prima, to the point en flexibel